![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on 3 eri asioita: 1) Minulla on horisontaaliviivain käynnissä koko alkuun näytön (se katoaa jos i kevyesti painamalla näytön kotelo mutta näkyy uudelleen muutaman sekunnin kuluttua) - En voi selvitä, jos ei korjata sen yläosassa eikä vaikuta katselu 2) joskus näyttö jäätyy ja vähitellen muuttuu valkoinen - Olen Jogaan / kosketa näytön kotelo, jotta se lopettaa 3) joskus näyttö menee mustaksi ja on pystysuoraa viivaa värivalokuvien käynnissä sen läpi - Olen kallistaa näytön taakse-ja eteenpäin, kunnes se toimii. Vaikka nämä ovat hallittavissa tällä hetkellä En halua jättää sitä, kunnes se tulee pysyvä asia ja minun laptop on renderoitu hyödytön! pls auttaa! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Photo todennäköisesti apua, että sanoi kannettavan tietokoneen näytöt menevät usein ja yleensä laitteisto liittyvät ja sen jälkeen taloudellisesti korjaus, läppäreissä (hardware viisasta) ovat halvempia ostaa kuin korjata nämä päivää.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos se on edelleen takuu haluaisin lähettää sen takaisin, se kuulostaa, että tällainen ongelma, ja sen on kannettava tietokone, se on hyvin vaikeaa, ellei mahdotonta, vahvistaa itse. Mutta myös, kuten Dave sanoi, kuvia olisi hyödyllistä.