![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har 3 forskjellige utgaver: 1) Jeg har en horisontal linje på tvers toppen av skjermen (det forsvinner hvis jeg forsiktig trykke på skjermen casing, men dukker opp igjen etter et par sekunder) - dette kan jeg klare hvis det er ingen løse som øverst og påvirker ikke ser 2) iblant skjermen fryser og gradvis slår hvitt - Jeg skal jogge / trykker på skjermen casing for å gjøre det stopp 3) Noen ganger skjermen går i svart og har vertikale linjer fargespråk kjører gjennom det - jeg har å vippe skjermen bakover og forover til det virker. mens disse er håndterbare for øyeblikket jeg ikke vil la det til den blir en permanent ting og min laptop gjengis ubrukelig! pls hjelp! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Photo ville trolig hjelp, som sagt bærbare skjermer går ofte og er vanligvis hardware relatert og utover rimelig reparasjon, bærbare datamaskiner (hardware klok) er billigere å kjøpe enn reparere disse dager.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det fortsatt er innenfor garantien ville jeg sende den tilbake, det høres ut som den slags problemer, og med det er en bærbar datamaskin, vil det være svært vanskelig, om ikke umulig, å fikse selv. Men også, som Dave sagt, bilder ville være nyttig.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Aaaah! Blue Screen 0124 er Driving Me Nøtter | artzone | General Hardware Chat | 4 | 13 mai 2009 00:35 |
| Laptop skjermen problem | sechmo | General Hardware Chat | 3 | 12 juni 2008 09:15 |
| Problem med skjerm. | katiecoos | Kabinetter & Skjermer | 4 | 2 juni 2008 01:45 |
| Computer problem som driver meg gal - Hjelp | Zoe88 | General Hardware Chat | 13 | 5 januar 2008 22:14 |
| Blå skjerm problem | Spider Mills | Windows-operativsystemer | 10 | 21 august 2007 03:35 |
| Thread Tools | |
| |