![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har 3 olika frågor: 1) Jag har en horisontell linje som löper över toppen av skärmen (det försvinner om jag försiktigt trycker på skärmen hölje men återkommer efter några sekunder) - detta kan jag klara av om det inte finns några rätta som högst upp och påverkar inte tittar 2) ibland skärmen fryser och gradvis förvandlar vitt - Jag måste jogga / peka på skärmen hölje så att den slutar 3) ibland skärmen är svart och har vertikala linjer i färg som löper genom den - jag måste luta skärmen fram och tillbaka tills det fungerar. medan de är hanterbara för tillfället vill jag inte lämna det tills det blir en permanent sak och min bärbara dator blir oanvändbar! pls hjälp! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Foto troligtvis skulle hjälpa, det sagt laptop skärmar går ofta och är normalt hårdvara relaterade och bortom ekonomiska reparation, bärbara datorer (hårdvara klokt) är billigare att köpa än att reparera dessa dagar.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om det är fortfarande inom garantitiden jag skulle skicka tillbaka det, det låter som den sortens problem, och det är en laptop, det kommer att bli mycket svårt, om inte omöjligt, att bestämma själv. Men också, i likhet med Dave sagt, bilder skulle vara bra.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Aaaah! Blue Screen 0124 driver mig Nötter | artzone | General Hardware Chat | 4 | 13 maj 2009 00:35 |
| Laptop-skärmen problem | sechmo | General Hardware Chat | 3 | 12 juni 2008 09:15 |
| Problem med skärmen. | katiecoos | Grafikkort & Skärmar | 4 | 2 juni 2008 01:45 |
| Dator problem som driver mig till vansinne - vänligen hjälp | Zoe88 | General Hardware Chat | 13 | 5 januari 2008 22:14 |
| Blå skärm problem | Spider Mills | Windows-operativsystem | 10 | 21 august 2007 03:35 |
| Thread Tools | |
| |