![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har bygget en HTPC og jeg har problemer med at oprette HDMI tilslutning til mit Toshiba 40 "LCD. Øjeblikket sin netop i forbindelse med standard VGA som fungerer fint, men ikke giver mig mulighed for at de fuldt ud forstår blu-ray på mit 1080p ![]() hidtil iv prøvet et par ting, har ikke virket ... senest i kontrolleret boot indstilling og sin konfigureret til at starte op til HDMI snarere end AUTO. stadig intet signal. nogen form for hjælp er meget værdsat. thanks in advance. mine specs er som følger: XFX NVIDIA nForce 750a SLI bundkort (bygget i video / lyd) dette har HDMI-port på I / O-panel AMD Phenom X4 9500 Quad-core CPU 4GBs RAM og im kører Windows XP Pro SP3 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problem at forbinde PC til TV med HDMI | sagheer | Grafikkort & Monitors | 1 | 10. jun 2009 04:58 |
| Problemer med at oprette forbindelse til nogle websteder ... hjælpe | Egon09 | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 26. maj 2009 15:59 |
| Problemer Oprette forbindelse til Internet og netværk | Mini gigant | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 8. maj 2009 17:41 |
| Problemer Tilslutning til Wifi på Arbejdspladsen om Netbook | uskyldige | Networking, Modemer & VoIP | 8 | 7 april 2009 06:46 |
| Problemer med min dell tilslutning til Netgear router | BurgerBoy34 | Networking, Modemer & VoIP | 11 | 13 november 2008 15:49 |
| Thread Tools | |
| |