![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen rakentanut HTPC ja olen vaikeuksia perustaessaan HDMI yhteydessä minun Toshiba 40 "LCD. Tällä hetkellä sen vain liittyvät VGA joka toimii hyvin, mutta ei anna minut täysin, blu-ray minun 1080p ![]() sikäli iv yritti pari asiaa, havent toiminut ... viimeksi i tarkistanut boot asettaminen ja sen määritetty käynnistyslataimen HDMI kuin AUTO. vielä ole signaalia. Kaikki apu on erittäin tervetullutta. kiitos etukäteen. Omat tiedot ovat seuraavat: XFX nVidia nForce 750a SLI-emolevyn (built in video / ääni) tämä on HDMI-porttiin I / O-paneeli AMD Phenom X4 9500 Quad-core CPU 4GBs RAM-muistia ja im Windows XP Pro SP3 |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ongelman, joka liittyy tietokoneesta televisioon käyttämällä HDMI | sagheer | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 10th Jun 2009 04:58 |
| Ongelmat yhdistämisessä jossain sivustot ... apua | Egon09 | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 26. toukokuuta 2009 15:59 |
| Ongelmia Internet-ja verkko - | mini jättiläinen | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 8. toukokuuta 2009 17:41 |
| Ongelmia Liittäminen Wifi työskennellä Netbook | viaton | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 8 | 7. Huhtikuu 2009 06:46 |
| Ongelmia minun dell yhteyden Netgear router | BurgerBoy34 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 11 | 13. marraskuu 2008 15:49 |
| Thread Tools | |
| |