![]() |
|
| |||
| |||
| Ik bouwde een HTPC problemen en ik ben het opzetten van de HDMI-aansluiting op mijn Toshiba 40 "LCD. Momenteel zijn alleen verbonden met de standaard VGA die werkt prima, maar niet waardoor ik alle begrip voor blu-ray op mijn 1080p ![]() tot dusver iv geprobeerd een paar dingen die havent gewerkt ... Ik heb onlangs de boot instelling en zijn geconfigureerd om te starten met HDMI dan AUTO. nog steeds geen signaal. alle hulp is zeer gewaardeerd. Thanks in advance. mijn specs zijn als volgt: XFX nVidia nForce 750a SLI moederbord (ingebouwde video / geluid) dit is de HDMI-poort op het I / O-paneel AMD Phenom X4 9500 Quad-core CPU 4GBs RAM im-en Windows XP Pro SP3 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Probleem aansluiten PC naar TV via HDMI | sagheer | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 10 jun 2009 04:58 |
| Problemen met het aansluiten op sommige websites helpen ... | Egon09 | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 26 mei 2009 15:59 |
| Problemen met verbinding maken met het Internet en netwerk | de mini reus | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 8 mei 2009 17:41 |
| Aansluiten op Wifi problemen op het werk op Netbook | onschuldige | Netwerken, modems & VoIP | 8 | De 7 april 2009 06:46 |
| Problemen met mijn dell verbinden met Netgear router | BurgerBoy34 | Netwerken, modems & VoIP | 11 | 13 nov 2008 15:49 |
| Thread Tools | |
| |