mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Skärmar

Register

Problem med att ansluta HTPC till HDTV via HDMI

Reply

Thread Tools
Old 27 maj 2009, 14:27
New Member Group

Default Problem med att ansluta HTPC till HDTV via HDMI

Jag byggde en HTPC och har problem att ställa in HDMI-anslutning till min Toshiba 40 "LCD. Närvarande sitt bara i samband med standard VGA som fungerar bra, men inte tillåter mig att till fullo uppskatta blu-ray på min 1080p
hittills iv försökt ett par saker som har icke arbetat ... senast jag kollade uppstartsparametern inställning och dess konfigurerad att starta upp till HDMI istället AUTO. fortfarande ingen signal.

någon hjälp är mycket uppskattat. tack på förhand.

mina specs är följande:

XFX NVIDIA nForce 750a SLI moderkort (inbyggd video / ljud) har HDMI-port på I / O-panel

AMD Phenom X4 9500 Quad-core CPU

4GBs RAM

och IM som kör Windows XP Pro SP3
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Problem att ansluta dator till TV med HDMI sagheer Grafikkort & Skärmar 1 10 juni 2009 04:58
Problem att ansluta till vissa webbplatser ... hjälp Egon09 Webbläsare & FTP Klienter 1 26 maj 2009 15:59
Problem med att ansluta till Internet och nätverk minikalendern jätte Nätverk, Modem & VoIP 1 8 maj 2009 17:41
Problem med att ansluta till Wifi i arbetet på Netbook oskyldig Nätverk, Modem & VoIP 8 7 april 2009 06:46
Problem med min dell ansluta till Netgear router BurgerBoy34 Nätverk, Modem & VoIP 11 13 november 2008 15:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.