![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag byggde en HTPC och har problem att ställa in HDMI-anslutning till min Toshiba 40 "LCD. Närvarande sitt bara i samband med standard VGA som fungerar bra, men inte tillåter mig att till fullo uppskatta blu-ray på min 1080p ![]() hittills iv försökt ett par saker som har icke arbetat ... senast jag kollade uppstartsparametern inställning och dess konfigurerad att starta upp till HDMI istället AUTO. fortfarande ingen signal. någon hjälp är mycket uppskattat. tack på förhand. mina specs är följande: XFX NVIDIA nForce 750a SLI moderkort (inbyggd video / ljud) har HDMI-port på I / O-panel AMD Phenom X4 9500 Quad-core CPU 4GBs RAM och IM som kör Windows XP Pro SP3 |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem att ansluta dator till TV med HDMI | sagheer | Grafikkort & Skärmar | 1 | 10 juni 2009 04:58 |
| Problem att ansluta till vissa webbplatser ... hjälp | Egon09 | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 26 maj 2009 15:59 |
| Problem med att ansluta till Internet och nätverk | minikalendern jätte | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 8 maj 2009 17:41 |
| Problem med att ansluta till Wifi i arbetet på Netbook | oskyldig | Nätverk, Modem & VoIP | 8 | 7 april 2009 06:46 |
| Problem med min dell ansluta till Netgear router | BurgerBoy34 | Nätverk, Modem & VoIP | 11 | 13 november 2008 15:49 |
| Thread Tools | |
| |