![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mere relevant for GFX kort, så beklager, hvis i forkerte afsnit .... søger at opgradere til en 9600gt eller 8800gt to spørgsmål som jeg hellere få (for under £ 100) og også den PSU er i øjeblikket 300watt, hvordan ville jeg finde ud af det krævede wattforbrug for kortet, hvis jeg var nødt til at opgradere, at såvel cheers all!
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Begge kort har mindst elforbrugende krav 400W.
| |||
| |||
| cheers Phil! gjort det rart og nemt for mig!
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen m8y .... Når du udskifter PSU ... have et kig på Corsair rækkevidde, som anbefalet af Carbon .... de er meget god værdi for en kvalitet modul. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Anbefal en anstændig Grafikkort for Gaming - begyndere Spørgsmål | zbersinger | Grafikkort & Monitors | 6 | 21 November 2009 13:49 |
| Video Card Spørgsmål - Sammenligning af ATI og Nvidia | jordnød | Grafikkort & Monitors | 1 | 23. maj 2009 01:48 |
| Digitalkameraet hukommelseskort spørgsmål? | kunstigt sød | Digital Imaging & Printere | 2 | 21. nov 2008 07:22 |
| Grafikkort Spørgsmål | PC WhizzKid | Grafikkort & Monitors | 25 | 13. maj 2008 02:31 |
| Spørgsmål "grafikkort | deathsqad | Grafikkort & Monitors | 4 | 20 februar 2008 04:03 |
| Thread Tools | |
| |