![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| merkityksellisempi GFX kortin niin pahoillani, jos väärään osastoon .... HAKU päivittää joka 9600gt tai 8800gt kaksi kysymystä jonka olen parempi saada (alle £ 100) ja myös että PSU on tällä hetkellä 300watt, miten saan selville, vaaditun wattiluku varten kortin jos olisin päivittää, että sekä cheers kaikki!
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Molemmat kortit ovat vähintään teho vaatimukset 400W.
| |||
| |||
| cheers Phil! se mukavaa ja helppoa minulle!
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Olet tervetullut m8y .... kun korvata PSU ... on tarkastella niitä Corsair vaihteluvälinä suosittelema Carbon .... ne ovat erittäin hyvä arvo laatu moduuli. |