![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| meer relevant voor gfx kaart dus sorry als in verkeerde rubriek .... zoekt om te upgraden naar een 9600gt of 8800gt twee vragen waar ben ik beter af krijgen (voor minder dan £ 100) en ook de PSU is momenteel 300watt, hoe zou ik te weten het vereiste vermogen voor de kaart Als ik zou moeten upgraden dat ook Proost allemaal!
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beide kaarten hebben minimaal vermogen 400W eisen.
| |||
| |||
| cheers Phil! maakte het leuk en makkelijk voor mij!
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| You're welcome m8y .... wanneer u de plaats van de PSU ... een blik werpen op de Corsair bereik, zoals aanbevolen door Carbon .... ze zijn zeer goede prijs kwaliteit voor een module. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Aanbevelen Decent Graphics Card voor Gaming - Newbie Question | zbersinger | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 21 november 2009 13:49 |
| Videokaart Vraag - Vergelijking van ATI en Nvidia | pinda | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 23 mei 2009 01:48 |
| Digitale camera geheugenkaart vraag? | kunstmatig zoete | Digital Imaging & Printers | 2 | 21 nov 2008 07:22 |
| Graphics Card Vraag | PC WhizzKid | Grafische Kaarten & Monitors | 25 | 13 mei 2008 02:31 |
| Vraag 'grafische kaart | deathsqad | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 20 feb 2008 04:03 |
| Thread Tools | |
| |