![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mer relevant for GFX kortet så lei meg hvis du er i feil delen .... ønsker å oppgradere til en 9600gt eller 8800gt to spørsmål som jeg bedre av å bli (for under £ 100), og også i PSU er foreløpig 300watt, hvordan ville jeg finne ut det nødvendige effekten for kort hvis jeg måtte oppgradere at så vel jubelropet alle!
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Begge kortene har minimum strømkravene 400W.
| |||
| |||
| jubelropet Phil! gjorde det fint og lett for meg!
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen m8y .... når du bytter PSU ... ta en titt på Corsair rekkevidde, som anbefalt av Carbon .... de er svært god valuta for en kvalitet modulen. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Anbefal en anstendig grafikkort for spill - Newbie Spørsmål | zbersinger | Kabinetter & Skjermer | 6 | 21 november 2009 13:49 |
| Video Card Spørsmål - Sammenlikning ATI og Nvidia | peanut | Kabinetter & Skjermer | 1 | 23 mai 2009 01:48 |
| Digitalkamera minnekort spørsmålet? | kunstig søte | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 21 nov 2008 07:22 |
| Grafikkort Spørsmål | PC WhizzKid | Kabinetter & Skjermer | 25 | 13 mai 2008 02:31 |
| Spørsmålet "grafikkort | deathsqad | Kabinetter & Skjermer | 4 | 20 februar 2008 04:03 |
| Thread Tools | |
| |