![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mer relevant för GFX kortet så ledsen om det i fel sektion .... som vill uppgradera till ett 9600gt eller 8800gt två frågor där får jag det bättre att få (för under £ 100) och även den psu håller 300watt, hur skulle jag få reda på det krävs wattal för kortet om jag var tvungen att uppgradera det också Skål alla!
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Båda korten har lägsta effektförbrukning 400W.
| |||
| |||
| jubelropet phil! gjort det trevligt och lätt för mig!
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Du får gärna m8y .... När man byter PSU ... ta en titt på Corsair rad, vilket rekommenderas av Carbon .... de är mycket bra värde för ett kvalitets-modulen. |