![]() |
|
| |||
| |||
| Hey gutter, Været et stykke tid siden jeg har været her, kunne ikke huske mit password ... anyways, jeg har endnu et spørgsmål til dig. Jeg er i et spil design / udvikling vigtigste på mit kollegium, og vi begynder at designe vores niveauer og tegn og whatnot. Ikke får alt for dybe helt endnu, men det kommer så mit spørgsmål er: ville en SLI'd sæt 9800M GT's (1GB GDDRIII samlede VRAM) være bedre for en notesbog til, hvad jeg vil gøre, eller jeg vil have Quadro FX 3700M 1GB GDDRIII at der er på vej ud? tak for din hjælp ^ ^ BTW, jeg planlægger at købe min notesbog fra ProStar, så jeg er ikke sikker på, at hvis / når de vil tilbyde 3700M, men jeg kender deres leverandør Clevo har planer om at få det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den 3700M er (ifølge wiki) et "128sp G92 del" - de 9800MGT har kun 96sps. Så 3700M kan sandsynligvis positivt sammenlignet med et GeForce 9800 GTX med Quadro drivere. I betragtning af, at hver video kort i SLI setup vil have en lavere udfylde sats og sandsynligvis miste en del af magten, samt at det er mere intensivt på batteriet og det faktum, at SLI deler ikke VRAM, jeg vil gå med det indre Quadro.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mit system: Første OC
|
|
| |||
| |||
| awesome guys, thanx. går ikke ud fra nogen ved, hvor længe det vil være for 1Gig Quadro's frigivelse? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| DELL 3007WFP og PNY Quadro NVS 295 | saniagupta | Grafikkort & Monitors | 0 | 16 juni 2009 14:02 |
| TIL SALG: forskellige poster Quadro FX 4500, X2 4400 +, Laptop Battery "mere tilføjes | SocialWarfare | CJ Brugt Marketplace | 1 | 22 december 2008 00:16 |
| Tilslutte et Nvidia Quadro 3500 + Geforce 8800 GTX LÆS | dubs89 | Grafikkort & Monitors | 1 | 1 januar 2008 08:04 |
| NVIDIA Quadro FX HJÆLP pls | Thunderer | Grafikkort & Monitors | 3 | 23 oktober 2007 10:19 |
| Nvidia Quadro og ATI FireGL | coldalarm | Grafikkort & Monitors | 1 | 14. sep 2007 08:25 |
| Thread Tools | |
| |