![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit, Ollut jonkin aikaa, koska olen ollut täällä, ei voi muistaa salasanani ... anyways, minulla on vielä yksi kysymys teille. Olen pelin suunnittelu / kehittämisen merkittävä minun kollegio ja olemme alkaneet suunnitella itse tasoja ja merkkejä ja vaikka mitä. Ei saa liian syvä ihan vielä, mutta se on tulossa niin kysymykseni on tämä: loisit SLI'd sarjan 9800M GT: n (1 Gt GDDRIII yhteensä VRAM) on parempi muistikirjan mitä I'd tehdä, tai en halua Quadro FX 3700M 1GB GDDRIII, että on tulossa ulos? kiitos auttaa ^ ^ BTW, olen suunnittelun ostaa muistikirjan ProStar, joten en ole varma, että jos / kun he tarjoavat 3700M, mutta tiedän toimittajansa Clevo aikoo saamaan sitä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The 3700M on (mukaan wiki) a "128sp G92 osa" - sen 9800MGT on vain 96sps. Joten 3700M voidaan todennäköisesti myönteisesti verrattuna on GeForce 9800 GTX kanssa Quadro ajurit. Ottaen huomioon, että jokainen video kortti, SLI setup on pienempi täyttää korko ja luultavasti menettää melkoisesti valtaa, samoin kuin on intensiivisempää on akku ja se, että SLI ei ole samaa VRAM, I'd go yhden Quadro.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
My System: Ensinnäkin OC
|
|
| |||
| |||
| awesome guys, thanx. eivät olettaa kukaan tietää, kuinka kauan se niin on, että 1Gig Quadro n release? |