![]() |
|
| |||
| |||
| Hey guys, Al een tijdje geleden heb ik hier niet kon herinneren mijn wachtwoord ... Anyways, ik heb nog een vraag voor jou. Ik ben in een spel ontwerp / ontwikkeling grote op mijn school en we beginnen te ontwerpen onze niveaus en tekens en zo. Krijg niet in een te diepe nogal nog maar het komt dus mijn vraag is: zou een SLI'd set 9800M GT's (GDDRIII totaal 1GB VRAM) beter geschikt is voor een notebook voor wat ik zou moeten doen, of wil ik de Quadro FX 3700M 1GB GDDRIII dat is coming out? bedankt voor je hulp ^ ^ BTW, ik ben van plan het kopen van mijn notebook uit ProStar, dus ik weet niet zeker of / wanneer ze bieden de 3700M, maar ik weet hun leverancier Clevo is van plan om het. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De 3700M is (volgens wiki) een "128sp G92 deel" - de 9800MGT slechts 96sps. Dus de 3700M kan waarschijnlijk gunstig in vergelijking met een GeForce 9800 GTX met de Quadro drivers. Gezien het feit dat elke video kaart in de SLI setup zal een lagere responstijd en waarschijnlijk verliezen nogal wat macht, alsook meer intensief op de batterij en het feit dat SLI is het niet eens VRAM, ik wil gaan met de interne Quadro.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Mijn Systeem: Eerste OC
|
|
| |||
| |||
| awesome guys, thanx. denk niet dat iemand weet hoe lang het zal voor de 1Gig Quadro de release? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| DELL 3007WFP en PNY Quadro NVS 295 | saniagupta | Grafische Kaarten & Monitors | 0 | 16 jun 2009 14:02 |
| TE KOOP: Diverse objecten Quadro FX 4500, X2 4400 +, Laptop Battery "meer toegevoegde | SocialWarfare | CJ Gebruikt Marktplaats | 1 | 22 dec 2008 00:16 |
| Aansluiten van een Nvidia Quadro 3500 + GeForce 8800 GTX LEES | dubs89 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | De 1 januari 2008 08:04 |
| Nvidia Quadro FX HELP pls | Donderaar | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 23 okt 2007 10:19 |
| Nvidia Quadro en ATI FireGL | coldalarm | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 14e sep 2007 08:25 |
| Thread Tools | |
| |