![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, Gått en stund siden jeg har vært her, kunne ikke huske passordet mitt ... anyways, jeg har et annet spørsmål til deg. Jeg er i et spill Design / utvikling større på mitt college og vi begynt å designe våre nivåer og tegn og hva. Ikke får i for dypt ennå men det kommer så mitt spørsmål er dette: ville en SLI'd sett 9800M GT's (1GB GDDRIII totalt VRAM) være bedre for en notatbok for hva jeg skulle gjøre, eller ønsker jeg at Quadro FX 3700M 1GB GDDRIII som kommer ut? takk for hjelpen ^ ^ BTW, jeg planlegger på å kjøpe den bærbare fra ProStar, så jeg er ikke sikker hvis / når de vil tilby 3700M, men jeg vet at deres leverandør Clevo planlegger å bli det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den 3700M er (i henhold til wiki) en "128sp G92 delen" - som 9800MGT har bare 96sps. Så 3700M kan trolig være gunstig i forhold til GeForce 9800 GTX med Quadro drivere. Gitt at hvert skjermkort i SLI-oppsett vil ha en lavere fylle hastigheten og sannsynligvis miste mye strøm, så vel som mer intensiv på batteriet og det faktum at SLI ikke deler VRAM, jeg vil gå med singelen Quadro.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Min System: Først OC
|
|
| |||
| |||
| awesome guys, thanx. ikke anta at alle vet hvor lenge det vil være for 1Gig Quadro er frigitt |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| DELL 3007WFP og PNY Quadro NVS 295 | saniagupta | Kabinetter & Skjermer | 0 | 16 juni 2009 14:02 |
| TIL SALGS: Ulike elementer Quadro FX 4500, X2 4400 +, Laptop Battery "mer lagt | SocialWarfare | CJ Brukes Marketplace | 1 | 22 desember 2008 00:16 |
| Koble en NVIDIA Quadro 3500 + GeForce 8800 GTX LES | dubs89 | Kabinetter & Skjermer | 1 | 1 januar 2008 08:04 |
| Nvidia Quadro FX HJELP pls | Thunderer | Kabinetter & Skjermer | 3 | 23 oktober 2007 10:19 |
| NVIDIA Quadro og ATI FireGL | coldalarm | Kabinetter & Skjermer | 1 | 14nde sep 2007 08:25 |
| Thread Tools | |
| |