![]() |
|
| |||
| |||
| Hej killar, Var ett tag sedan jag har varit på här, kan inte komma ihåg mitt lösenord ... ändå har jag en annan fråga till er. Jag är i ett spel konstruktion / utveckling viktig på mitt college och vi börjar utforma våra nivåer och tecken och vad. Inte få så djup riktigt än men det kommer så min fråga är: skulle en SLI'd uppsättning 9800M GT: s (1GB GDDRIII totala VRAM) vara bättre för en anteckningsbok för vad jag skulle göra, eller måste jag vill att Quadro FX 3700M 1GB GDDRIII som kommer ut? tack för hjälpen ^ ^ BTW, Jag planerar på att köpa min bärbara från ProStar, så jag är inte säker på om / när de ska erbjuda 3700M, men jag vet leverantör Clevo planerar på att få det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den 3700M är (enligt wiki) en "128sp G92 del" - den 9800MGT har bara 96sps. Så 3700M kan troligen positivt jämfört med ett GeForce 9800 GTX med Quadro förare. Med tanke på att varje grafikkort i SLI-konfiguration kommer att ha en lägre fylla sats och förmodligen förlora en hel del makt, såväl som mer intensiv på batteriet och det faktum att SLI inte delar VRAM, jag skulle gå med den gemensamma Quadro.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mitt System: Första OC
|
|
| |||
| |||
| awesome guys, thanx. inte anta att någon vet hur lång tid det kommer att bli för 1Gig Quadro's release? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| DELL 3007WFP och PNY Quadro NVS 295 | saniagupta | Grafikkort & Skärmar | 0 | 16 juni 2009 14:02 |
| TILL SALU: olika Quadro FX 4500, X2 4400 +, Laptop Battery "mer läggas | SocialWarfare | CJ Används Marketplace | 1 | 22 december 2008 00:16 |
| Ansluta ett NVIDIA Quadro 3500 + Geforce 8800 GTX LÄS | dubs89 | Grafikkort & Skärmar | 1 | 1 januari 2008 08:04 |
| Nvidia Quadro FX HJÄLP pls | Thunderer | Grafikkort & Skärmar | 3 | 23 oktober 2007 10:19 |
| NVIDIA Quadro och ATi FireGL | coldalarm | Grafikkort & Skärmar | 1 | 14:e sep 2007 08:25 |
| Thread Tools | |
| |