![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg købte My First PC IKKE LÆNGERE FORDI DET VAR CHEAP.THE grafikkortet INIT ER ATI RAD 1650SE Kan jeg spille anstændigt spil med IT. Thanx |
|
| |||
| |||
| Kunne nogen venligst oplyse Hvad DEN bedste, men Billigste grafikkort til GET 4 A ACER ASPHIRE T671. |
|
| |||
| |||
| Undlad venligst at skrive alle hætter og kun starte en tråd om det samme spørgsmål. Vær tålmodig, nogen vil blive sammen for at sortere dig ud. Velkommen til CJ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det en bærbar computer, hvis så du cant opgradere grafikken
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du plejer håndtere mange spil du har i øjeblikket ombord grafik som ser på det du har en PCIe-slot, så du nemt kan opgradere med et nyt kort I cant find hvad strømforsyning du har så hvis du kan fortælle os, så godt lade dig vide, i hvilket omfang du cant opgradere mest sandsynligt en 8600gt, synes at være en smuk standard højeste opgraderer du kan gå uden at få en ny PSU åbne sagen og fortælle os, hvad wattmeters det er.
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|