![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ostin Ensimmäinen PC ole pitkä, koska se oli CHEAP.THE GRAPHICS CARD INIT IS ATI RAD 1650SE Voinko pelata ihmisarvoisen PELIT kanssa. Thanx |
|
| |||
| |||
| Voisiko joku kertoa minulle, whats the BEST MUTTA Halvin GRAPHICS CARD saada 4 A ACER ASPHIRE T671. |
|
| |||
| |||
| Älä kirjoita kaikki hylsyt ja vain käynnistät jonkin säikeen, että samasta asiasta. Ole kärsivällinen, joku tulee pitkin lajitella sinut ulos. Tervetuloa CJ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| on kannettava, jos niin kallistuksen päivittää grafiikka
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sinulla tapana käsitellä monia pelejä sinulla on tällä hetkellä laivalla grafiikka se näyttää sitä et on PCIe-korttipaikka, joten voit helposti päivittää kanssa uuden kortin i cant löydä virtalähde sinulla on niin, jos voit kertoa meille hyvin sinulle, missä määrin you cant upgrade todennäköisesti 8600gt, näyttää olevan melko vakio ja ylin päivityksen voit mennä ilman saada uusi PSU avata tapauksessa ja kerro meille, mitä watti se on.
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Suosittele Decent Graphics Card Peli - newbie question | zbersinger | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 21 marraskuu 2009 13:49 |
| "Load Optimized oletusarvoja"-kysymys | 3ss3nc3 | General Software Chat | 2 | 2. marraskuu 2008 07:54 |
| "jos olet donator .. enemmän google kävijät"-kysymys | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Yhteisön News & Chat | 3 | 10th Jun 2008 10:58 |
| Sony 40 "HDMI LCTV on Radeon HD3870 HD Graphics Card | basher | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 25. toukokuuta 2008 15:38 |
| Grafiikkakortti Kysymys | PC WhizzKid | Graphics Cards & Näytöt | 25 | 13. toukokuuta 2008 02:31 |
| Thread Tools | |
| |