![]() |
|
| |||
| |||
| Kocht ik mijn eerste PC niet lang want het was CHEAP.THE GRAPHICS CARD INIT IS ATI RAD 1650SE Kan ik fatsoenlijk SPELEN MET IT. THANX |
|
| |||
| |||
| KAN IEMAND PLEASE TELL ME whats the BEST MAAR CHEAPEST GRAPHICS CARD TO GET 4 A ACER ASPHIRE T671. |
|
| |||
| |||
| Please type niet in alle caps en beginnen pas een draad voor dezelfde vraag. Wees geduldig, iemand zal worden langs te sorteren je uit. Welkom bij CJ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| is het als een laptop, zodat u cant upgrade van de graphics
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| u wont hanteren vele games die u momenteel onboard graphics door kijkt heb je toch een PCIe-slot zodat u deze eenvoudig kunt upgraden met een nieuwe kaart i cant vinden wat stroomvoorziening u dus als je kan vertellen ons dan ook laten weten in hoeverre u cant upgrade zeer waarschijnlijk een 8600gt, lijkt een vrij standaard en hoogste upgraden kunt u zonder een nieuwe PSU open de zaak en vertel ons wat watt is.
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|