![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg kjøpte Mitt første PC ikke lenge, fordi det var CHEAP.THE Grafikkort init IS ATI RAD 1650SE Kan jeg spille Decent GAMES med det. THANX |
|
| |||
| |||
| Kunne noen Fortell meg Whats THE BEST, MEN Billigste grafikkortet til GET 4 A Acer ASPHIRE T671. |
|
| |||
| |||
| Vennligst ikke skriv i alle hetter og bare starte en tråd på det samme spørsmålet. Vær tålmodig, noen vil være med å sortere ut. Velkommen til CJ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er det en laptop hvis så du skrånende oppgradere grafikk
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du wont håndtere mange spill du har ombord grafikk ved å se på det du har et PCIe spor så du kan enkelt oppgradere til et nytt kort jeg skrånende finner det strømforsyning du har så hvis du kan fortelle oss så godt fortelle deg hvilken grad du skrånende oppgradering mest sannsynlig en 8600gt, synes å være en ganske standard og høyest oppgraderer du kan gå uten å få en ny PSU åpne sak og fortell oss hva watts det er.
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Anbefal en anstendig grafikkort for spill - Newbie Spørsmål | zbersinger | Kabinetter & Skjermer | 6 | 21 november 2009 13:49 |
| "Load Optimized Defaults"-spørsmål | 3ss3nc3 | General Software Chat | 2 | 2 november 2008 07:54 |
| "Hvis du er en donator .. mer google besøkende"-spørsmål | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Community News & Chat | 3 | 10 juni 2008 10:58 |
| Sony 40 "HDMI LCTV til Radeon HD3870 HD Grafikkort | basher | Kabinetter & Skjermer | 5 | 25 mai 2008 15:38 |
| Grafikkort Spørsmål | PC WhizzKid | Kabinetter & Skjermer | 25 | 13 mai 2008 02:31 |
| Thread Tools | |
| |