![]() |
|
| |||
| |||
| Jag köpte min första dator för inte så länge eftersom det var CHEAP.THE grafikkort init IS ATI RAD 1650SE Kan jag spela HYGGLIG spel med IT. Thanx |
|
| |||
| |||
| Kan någon VÄNLIG OCH SÄGA MIG Vad den bästa, men Billigaste grafikkort ATT FÅ 4 A Acer ASPHIRE T671. |
|
| |||
| |||
| Jag ber er att inte skriva in alla kapsyler och bara starta en tråd för samma fråga. Ha tålamod, kommer någon att vara tillsammans för att sortera ut dig. Välkommen till CJ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är det en bärbar dator så du skränande uppgradera grafiken
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du brukar hantera många spel du har ombord grafik som ser det du har en PCIe kortplats så att du enkelt kan uppgradera med ett nytt kort jag skränande finna vad strömförsörjning du har så om du kan berätta för oss och låta dig veta i vilken utsträckning du skränande uppgradering största sannolikhet ett 8600gt, verkar vara en ganska standard och högsta uppgraderar du kan gå utan att få en ny psu öppen fråga och tala om för oss vad watt det är.
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|