![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg er i gang med at opgradere mit grafikkort, men jeg er helt tabt Disse er mine nuværende specs: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4600 + 1 GIG [Opgradering til 4gig] Og grafikkort er et 8400 GS. Nu er jeg helt tabt, når det kommer til grafikkort, så her er den. Jeg leder efter en billig opgradering til $ 100 eller derunder. Any suggestions? Jeg leder efter en hjemmeside, der sammenligner GFX kort ved at vise hvor meget FPS per spil, men at finde nogen lykke. Thanks in advance |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at gå her, Og vælge en af de benchmarks på et tidspunkt, så er der et diagram med alle de nyeste GFX kortene på. Men jeg vil nok sige, dette kort er din bedste satsning på det budget, blot sikre, at du har en god nok PSU for det.
| |||
| |||
| Tak for det svar, jeg har en 500 PSU ville, at gøre noget godt? Jeg kan godt lide, at kortet du knyttet mig, jeg kan bare checke ind på det. Et spørgsmål om, ville du foreslå 2gig eller 4gig at gå med det? Jeg kører en Win XP Pro 32bit OS. |
|
| |||
| |||
| Af wattforbruget af PSU er ikke det spørgsmål, det er hvad nuværende det lægger ud på +12 V skinnerne, hvis man ser på den side af PSU, vil du se en tabel, der siger dette, skal du have et kig og fortæl mig, hvad den siger, eller du kan tage et billede og uploade den og linke til det for mig. Også, mens du har sagen åben, have et kig på de ledninger der kommer fra PSU, gøre nogen af dem ser noget lignende dette: ![]() eller denne: ![]() 2GB er fint for XP, jeg kører 2GB og ikke har problemer, når man spiller. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP 32bit anerkender kun op til 3.5GB. 2GB er masser alligevel.
| |||
| |||
| Okay, så 2gig det er. Jeg har lige kontrolleres min computer ud jeg ser 6 holed plug fra min PSU. Også, at læse min PSU, jeg så nogle 12V1 numre. Jeg kunne få det nøjagtige tal, hvis du vil. |
|
| |||
| |||
| ja, er du velkommen til, men det kan være nemmere at bare tage et billede. |
|
| |||
| |||
| Okay, her er tallene AC 115V 10A 60Hz 230V 5A 50Hz DC 3,3 V 5 V 12 V1 12 V2-12V 5 VSB MAX 34A 40A 16A 17A ,8 A 2.5A Ved ikke, hvad det betyder, men det er alle dine. Jeg har ikke et kamera på mig, så hvis du har brug for mere information, så lad mig det vide. På en side bemærkning, jeg har været at se på 9600GSO. Hvor godt vil det være, og det ville min PSU håndtere det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad er mærket af PSU? Den 9800GT demolishes de 9600GSO.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ok, jeg antager, at er bare, hvordan det var formated i tabellen? så 3,3 V var direkte over 34A, de 5 V over 40A, de 12 V1 over 16A etc? Og jeg er enig med hvad Carbon sagde om gfx kortet, 9800GT er meget bedre end de 9600GSO |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Grafikkort opgradering hjælp! ! ! ! ! ! | Laureng123 | Grafikkort & Monitors | 6 | 30 September 2009 15:37 |
| Opgradering af RAM og grafikkort Behov Sum Hjælp | Taesin | CPU, bundkort og RAM | 3 | 21. aug 2009 09:26 |
| Opgradering overvåge og GFX kortet | robina80 | Grafikkort & Monitors | 12 | 26 februar 2008 06:29 |
| Opgradering spørgsmål, er du velkommen Hjælp | AMD4LIFE | Grafikkort & Monitors | 9 | 30 december 2007 22:58 |
| Thread Tools | |
| |