![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi, I'm tutkii parhaillaan päivittää minun näytönohjain mutta olen täysin menettänyt Nämä ovat nykyiset tiedot: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4600 + 1 GIG [Päivitys 4gig] Ja näytönohjain on 8400 GS. Nyt olen täysin menettänyt, kun on grafiikkasovitinta joten tässä se on. Etsin kohtuuhintaista upgrade for $ 100 tai vähemmän. Mitään ehdotuksia? Etsin sivusto, joka vertailee GFX korttia näyttämällä kuinka paljon FPS per peli, mutta havainto ei ole onnea. Thanks in advance |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile mennä tässäJa valitsemalla jonkin vertailuarvot kerrallaan, sitten on kartoittaa kaikki uusimmat GFX kortteja. Haluaisin kuitenkin todennäköisesti sanoa tämä kortti on paras panos on, että talousarvion, vain varmistaa sinulla on tarpeeksi hyvä PSU sitä.
| |||
| |||
| Kiitos vastauksesta, minulla on 500 PSU olisi, että tekevät hyvää? Pidän siitä, että kortti liittyy minua, voisin vain tarkistaa asian. Yksi kysymys kuitenkin haluat ehdottaa 2gig tai 4gig mennä yhdessä sen kanssa? I suorittaa Win XP Pro 32bit OS. |
|
| |||
| |||
| The Teho on PSU ei ole sitä, mitä asioita se, mitä nykyinen siinä on annettu +12 V kiskot, jos katsotte puolella, PSU, sinun pitäisi nähdä taulukko, joka kertoo tämän, katso ja kerro minulle, mitä se sanoo, tai voit ottaa kuvan ja lähettää sen ja linkittämään sen minulle. Myös, kun olet tapauksessa auki, on tarkasteltava johdot lähtöisin PSU, ei mitään niistä näyttää mitään tältä: ![]() tai näin: ![]() 2GB on ok XP, olen käynnissä 2GB ja joilla ei ole ongelmia, kun pelejä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP 32bit vain myöntää enintään 3.5GB. 2GB on paljon joka tapauksessa.
| |||
| |||
| Okei, niin 2gig se on. Olen juuri tarkistanut minun tietokone näen 6 piileskellä plug minun PSU. Myös käsittelyssä minun PSU, olen nähnyt joidenkin 12V1 numerot. Voisin saada tarkkoja lukuja, jos haluat. |
|
| |||
| |||
| kyllä kiitos, mutta se saattaa olla helpompaa, vain kuva. |
|
| |||
| |||
| Okei, tässä numerot AC 115V 10A 60Hz 230V 5A 50Hz DC +3.3 V +5 V +12 V1 +12 V2-12V +5 VSB MAX 34A 40A 16A 17A ,8 A 2.5A Etkö tiedä, mitä se tarkoittaa, mutta se kaikki on sinun. Minulla ei ole kameraa minulle, joten jos tarvitset lisätietoja, haluan tietää. Sivunäyttämöllä huomata, olen tutustunut on 9600GSO. Kuinka hyvä se olisi, ja minun PSU käsittelemään sitä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä on brändi on PSU? The 9800GT romuttaa sen 9600GSO.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ok, olen olettaen, että vain, miten se oli formated olevassa taulukossa? joten +3.3 V oli suoraan yläpuolella 34A, että +5 V yläpuolella 40A, että +12 V1 yläpuolella 16A jne.? Ja olen samaa mieltä siitä, mitä Carbon sanoi gfx kortti, eli 9800GT on paljon parempi kuin 9600GSO |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Näytönohjain parantaminen auttaa! ! ! ! ! ! | Laureng123 | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 30 syyskuu 2009 15:37 |
| Päivitys RAM ja Grafiikkakortti Tarvitsetko Sum Ohje | Taesin | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 21 elokuu 2009 09:26 |
| Päivitys seurata ja GFX-kortti | robina80 | Graphics Cards & Näytöt | 12 | 26th Feb 2008 06:29 |
| Päivitys Kysymykset voit auttaa | AMD4LIFE | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 30 Dec 2007 22:58 |
| Thread Tools | |
| |