![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg er for tiden på utkikk etter å oppgradere grafikkortet men jeg er helt tapt Dette er min nåværende spesifikasjoner: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4600 + 1 gig [Oppgradering til 4gig] og grafikkortet er en 8400 GS. Nå er jeg helt lost når det gjelder grafikkort så her er det. Jeg leter etter en rimelig oppgradering for $ 100 eller mindre. Noen forslag? Jeg ser etter et nettsted som sammenligner GFX kort ved å vise hvor mye FPS per spillet, men å finne nei. Takk på forhånd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv å gå her, Og velge en av standarder på en tid, er det et diagram med alle de siste GFX kort på. Men jeg ville nok si dette kortet det beste alternativet på dette budsjettet, bare pass på at du har en god nok PSU for det.
| |||
| |||
| Takk for svar, jeg har en 500 PSU ville det gjøre godt? Jeg liker det kortet du linket meg, jeg kan bare se inn i den. Et spørsmål om ville du foreslå 2gig eller 4gig å gå sammen med den? Jeg kjører en Win XP Pro 32bit OS. |
|
| |||
| |||
| Effekten av PSU er ikke det som teller, det er hva gjeldende den legger ut på +12 V rails, hvis du ser på siden av PSU, skal du se en tabell som sier dette, kan du ta en titt og fortell meg hva den sier, eller du kan ta et bilde og laste det opp og koble til den for meg. Også, mens du har det tilfelle åpne, ta en titt på ledningene som kommer fra PSU, gjør noen av dem ser noe som dette: ![]() eller denne: ![]() 2GB er bra for XP, Jeg kjører 2GB og har ingen problemer når du spiller spill. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP 32bit bare anerkjenner opp 3.5GB. 2GB er god likevel.
| |||
| |||
| Ok, så 2gig det er. Jeg sjekket min datamaskin ut jeg se 6 holed plugin fra min PSU. Dessuten leser min PSU, så jeg noen 12V1 tall. Jeg kunne få nøyaktige tall hvis du vil. |
|
| |||
| |||
| Det stemmer, kan du, men det kan være lettere å bare ta et bilde. |
|
| |||
| |||
| Ok, her er tallene AC 115V 10A 60Hz 230V 5A 50Hz DC 3,3 V +5 V 12 V1 12 V2-12V 5 VSB MAX 34A 40a 16A 17A ,8 A 2.5A Vet ikke hva det betyr, men det er bare din. Jeg har ikke noe kamera på meg, så hvis du trenger mer informasjon, gi meg beskjed. På en side notat, jeg har vært å se på 9600GSO. Hvor godt ville det være, og ville min PSU håndtere det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er merket av PSU? Den 9800GT demolishes den 9600GSO.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ok, jeg antar det er bare hvordan det var formated i tabellen? så 3,3 V var rett over 34A, er +5 V ovenfor 40a, den 12 V1 over 16A etc? Og jeg er enig med hva Carbon sa om gfx kortet, det 9800GT er mye bedre enn 9600GSO |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Grafikkort oppgradering hjelp! ! ! ! ! ! | Laureng123 | Kabinetter & Skjermer | 6 | 30 september 2009 15:37 |
| Oppgradering av RAM og en Grafikkort Trenger Sum Hjelp | Taesin | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 21 august 2009 09:26 |
| Oppgradering overvåke og GFX kortet | robina80 | Kabinetter & Skjermer | 12 | 26 februar 2008 06:29 |
| Oppgradering spørsmål, vennligst Hjelp | AMD4LIFE | Kabinetter & Skjermer | 9 | 30 desember 2007 22:58 |
| Thread Tools | |
| |