![]() |
|
| |||
| |||
| Ja, de nummers zijn op elkaar. Ik kon geen ruimte hen = / Ik zal kijken naar de 9800GT. Ik hoop dat het niet veel van een prijsverschil. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok, als het goed is vastgelegd hoe ik denk, kan het zijn dat je genoeg kracht, afhankelijk van welke kaart je uiteindelijk gaan, maar ik zou aanraden om een Corsiar 450W eenheid toch, ze zijn zeer goed en niet te duur ofwel .
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 450W is overpriced meer, krijgen een 500W Earthwatts of de 400W Corsair.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Oh, ik vergat de nieuwe 400W Corsair, waarschijnlijk vooral omdat het niet beschikbaar zijn in het Verenigd Koninkrijk, of althans niet op OCUK. |
|
| |||
| |||
| Oke, dank u voor de antwoorden. Ik denk dat ik kan hebben gevonden die ik wil. http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814130334 Nu heb ik een aantal vragen hierover. 1) zal het past mijn huidige mobo? EDIT: Sorry, mijn moederbord is een Giga-Byte GA-m57SLI-S4 2) Moet ik genoeg kracht om het uit te voeren? 3) Is het een goede kaart? Ik ben het lezen van de beoordelingen en iedereen is echt blij mee. De enige con Ik zie een hoop is dat het lang dus ik hoop dat ik kan aansluiten op mijn computer. *** Voor mijn PSU .. dit zijn de nummers I'm lezing aan de kant van het. 500W AC-115 V-10A 60Hz 230V 5A 50Hz DC +3.3 V +5 V +12 V1 +12 V2-12V +5 VSB MAX 34A 40A 16A 17A 0.8A 2.5A |
|
| |||
| |||
| Die kaart is OK, maar ik dring er bij u aan voor een duel slot kaart, ze lopen veel koeler. Dat PSU lijkt te kunnen worden tot aan de baan, want het is slechts een 9600GT, wat denk je Carbon? |
|
| |||
| |||
| Waarom zou je een 9600GT voor $ 120 ??!!? Dat is bijna de prijs van een 4850 na kortingen! Wij zijn het niet maken deze suggesties alleen op een bevlieging, sapguar, we zijn niet misleidend je hier, krijg je echt een ruwe behandeling, indien je die kaart. Gecorrigeerd voor de prestaties moet worden rond de $ 80, de 9800GT absoluut vernietigt het.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Wow, vragen zich af waarom ik het niet per e-mail bericht wanneer u gereageerd. Maar ja, ik ga met de 9800GT. Zou mijn PSU en mobo nog steunen? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Grafische kaart upgraden helpen! ! ! ! ! ! | Laureng123 | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 30 september 2009 15:37 |
| Opwaarderen RAM en een grafische kaart nodig Som Help | Taesin | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 21 augustus 2009 09:26 |
| Upgraden van het toezicht op en de gfx kaart | robina80 | Grafische Kaarten & Monitors | 12 | 26 feb 2008 06:29 |
| Opwaarderen Vragen, Please Help | AMD4LIFE | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | 30 dec 2007 22:58 |
| Thread Tools | |
| |