![]() |
|
| |||
| |||
| Ja, siffrorna är ovanpå varandra. Jag kunde inte utrymme dem = / Jag kommer att undersöka 9800GT. Jag hoppas bara det inte mycket av en prisskillnad. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok, även om det lades ut så jag tror du kan ha tillräckligt med ström, beroende på vilket kort du sluta att gå på, men jag skulle rekommendera att få en Corsiar 450W enhet i alla fall, de är mycket bra och inte alltför dyrt heller .
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 450W är overpriced längre, få ett 500W Earthwatts eller 400W Corsair.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Åh, jag glömde den nya 400W Corsair, förmodligen främst därför att det inte finns i Storbritannien, eller åtminstone inte på OCUK. |
|
| |||
| |||
| Okej, tack för svar. Jag tror att jag kan ha hittat en jag vill. http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814130334 Nu har jag några frågor om detta. 1) att det passar min nuvarande Mobo? EDIT: Sorry, mitt moderkort är ett Giga-Byte GA-m57SLI-S4 2) Kommer jag få tillräckligt med ström för att köra den? 3) Är det ett bra kort? Jag läser recensioner och alla är verkligt nöjd med det. Den enda kon Jag ser att det är lång så jag hoppas jag får plats i min dator. *** För min PSU .. Detta är de siffror jag läser på sidan av den. 500W AC-115V-10A 60Hz 230V 5A 50Hz DC 3,3 V 5 V 12 v1 12 v2-12V 5 VSB MAX 34A 40A 16A 17A 0,8 A 2.5A |
|
| |||
| |||
| Detta kort är OK, men jag vill uppmana er att gå till för en duell slot kort kommer de att köra mycket svalare. Det PSU ser ut att vara upp till jobbet, eftersom det är endast ett 9600GT, vad tycker du Carbon? |
|
| |||
| |||
| Varför skulle du köpa ett 9600GT för $ 120 ??!!? Det är nästan priset av en 4850 efter rabatter! Vi gör inte dessa förslag bara på ett infall, sapguar kan vi inte vilseledande du här, du får en riktigt rå handlar om du får detta kort. Justerat för prestanda bör bara vara runt 80 dollar, det 9800GT fullständigt förstör det.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Wow, undrar varför jag inte får meddelande via e-post när du svarat. Men ja, jag ska med 9800GT. Skulle min PSU och Mobo fortfarande stöder det? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Grafikkort uppgradering hjälp! ! ! ! ! ! | Laureng123 | Grafikkort & Skärmar | 6 | 30 september 2009 15:37 |
| Uppgradering av RAM-minne och ett grafikkort Behöver Summan Hjälp | Taesin | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 21 augusti 2009 09:26 |
| Uppgradering övervaka och GFX kortet | robina80 | Grafikkort & Skärmar | 12 | 26 februari 2008 06:29 |
| Uppgradering frågor, vänligen Hjälp | AMD4LIFE | Grafikkort & Skärmar | 9 | 30 december 2007 22:58 |
| Thread Tools | |
| |