![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg køber dette kort: - TC3H-1105:: NVIDIA Quadro FX 1500 / 256MB GDDR3 / PCI Express / Dual DVI / TV Out / OEM / Video Card (1,6 lbs) -http: / / www.tigerdirect.ca/applications/SearchTools/item-details.asp?EdpNo=2751844&sku=TC3H-1105 [B] Vil det være i stand til at køre i SLI med et andet skærmkort? Også når de laver en SLI forbindelse gøre både skærmkort er nødt til at være 100% det samme? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke at være uhøflig, men hvorfor i alverden ville du vil SLI med Quadro? (du kan ved den måde). Disse kortets blev designet helt fra bunden til CAD arbejde og (som en aflægger af arkitektur) video-redigering. Men SLI er ikke understøttet af de fleste programmer, der er til sådan brug. Selv om de kan spil, hvis Thats hvad du vil have den / dem til, ved lav til medium-resolutioner, der køber to for SLI giver ingen mening, og mindst af alle økonomisk, til gaming. For at være ærlig, du gerne være hårdt presset til at gøre økonomisk fornuftigt at købe to af dem til CAD arbejde overvejer modeller til rådighed. Ikke antager du er gamer, vil bare være helt klart på min punkter.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hurtig RAM Spørgsmål? | ComputerGuy | CPU, bundkort og RAM | 2 | 2. sep 2008 08:52 |
| Hjælp mig venligst, PC til TV lige et hurtigt spørgsmål | billshepherd | Grafikkort & Monitors | 1 | 2 februar 2008 20:30 |
| Quick spørgsmål | dmdougie | General Hardware Chat | 5 | 18th Dec 2007 07:43 |
| Hurtig RAM spørgsmål | Plusi | CPU, bundkort og RAM | 2 | 14 november 2007 14:01 |
| Quick Spørgsmål | Nexter | General Hardware Chat | 1 | 10 oktober 2007 14:57 |
| Thread Tools | |
| |