![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg kjøpte dette kortet: - TC3H-1105:: NVIDIA Quadro FX 1500 / 256MB GDDR3 / PCI Express / Dual DVI / TV Out / OEM / skjermkort (1,6 pund) -http: / / www.tigerdirect.ca/applications/SearchTools/item-details.asp?EdpNo=2751844&sku=TC3H-1105 [B] Vil det kunne kjøres i SLI med et annet skjermkort? Også når du utfører et SLI-tilkobling gjør både skjermkort må være 100% det samme? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke å være uhøflig, men hvorfor på jorden ville du vil SLI med Quadro? (du kan for øvrig). Disse kortets ble utviklet fra grunnen av for CAD og (som en offshoot av arkitektur) videoredigering. Men SLI ikke støttes av de fleste programmer som er for slik bruk. Mens de kan spillet, hvis dvs hva du ønsker den / dem for, ved lav til middels vedtak, kjøpe to for SLI gir ingen mening, minst av alle økonomisk, for spill. For å være ærlig, du vil bli hardt presset til å gjøre økonomisk fornuftig å kjøpe to av dem for CAD arbeid vurderer modellene tilgjengelige. Ikke anta at du er en gamer, vil bare være helt klart på min poeng.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Rask RAM Spørsmål? | ComputerGuy | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 2dre sep 2008 08:52 |
| Hjelp meg takk, PC til TV bare en rask spørsmålet | billshepherd | Kabinetter & Skjermer | 1 | 2 februar 2008 20:30 |
| Quick spørsmålet | dmdougie | General Hardware Chat | 5 | 18 desember 2007 07:43 |
| Quick RAM spørsmålet | Plusi | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 14 nov 2007 14:01 |
| Quick Spørsmål | Nexter | General Hardware Chat | 1 | 10 oktober 2007 14:57 |
| Thread Tools | |
| |