mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

RIP grafikkort

Reply

Thread Tools
Old 11 november 2007, 13:27
Donor-Gruppen

Jeg har lige fået mine hænder på en anden side graphichs kortet G-kraft 256MB agp
det har fungeret fint de sidste par måneder ... Problemet startede, da jeg opgraderet min prosessor at 2GHZ evrything wos boede indtil jeg opend Windows Media Center og med, at skærmen gik sort fulgt med masser af bipper (alt for mange til at tælle)

iv nu sætte en gamle grafikkort i, og nu evrythings bøde. og det er ikke som de fleste mennesker, der er runing vista vil nu du skal bruge mindst 128 MB grafikkort til at bruge de fleste programmer som Movie Maker ECT

min Q er hvordan kunne dette af happend .. kan de hurtigere prosessor gøre grafikkortet køre Hoter og brændes ud .. iv try'd kortet i ANOVA PC, og det stadig dont arbejde så jeg ikke kortene nackerd

bare worrieing, at det vil ske igen, specielt da den nye grahics kortet Jeg køber snart er 95 pounds

Mit system: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ overclocket! Athlon 64 3000 +
Bundkort:
Asus
RAM Hukommelse:
1,50 gig DDR
Grafikkort (r):
256MB PCI G-kraft
Lydkort:
Sound Blaster HD 5,1
Harddisk (e):
1-80 GB 1-120GB Western Digital's
Optisk drev (r):
Pioneer's DVD-RW
Sag / PSU:
brugerdefinerede tilfælde & 650w PSU
Køling:
DIY luftkølet varmeafleder
Network / Internet:
Virgin 50Mbps
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Old 11 November 2007, 16:22
Ny Medlem Gruppen

hmm lyder som u kan købe det forkerte type grafikkort og ja det proccessor har haft ir kører over tid .... ikke noget ive stødt på før men ... Jeg foreslår, hvis du vil købe en ny for $ 95.00 Jeg vil råde dig søge nogle råd fra en butik assistent og se, hvad de kan rådgive dig om ... være sikker på også at du pc kan håndtere en 2ghz processor da dette også kan have forårsagede den ...

Hope this helps
Jamie
Old 11 November 2007, 16:29
Donor-Gruppen

Jeg havde et kig i mit bundkort manual, og det sagde dette 2gig prosessor er den grænse, at bestyrelsen kan acceptere så shud være nogen problemer der.
grafikkortet wos arbejdet fint med min gamle prosessor om 1gigs måske kortet netop haft det
Old 11 November 2007, 16:31
Ny Medlem Gruppen

helt possibl. Men som jeg sagde, hvis Ure vil købe en ny for tht penge, jeg vil bede en assistent til butikken. de shuld kunne vise u hvad u behov. måske dit grafikkort gjorde ikke har, hvad det tager for din pc? ...
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.