vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

RIP näytönohjain

Reply

Thread Tools
Old 11 marraskuu 2007, 13:27
Rahoittajien ryhmän

Default RIP näytönohjain

i just sain käsiini toisen käden graphichs kortin G-voima 256MB AGP
se on tehnyt työtä sakko viime kuukausien ... ongelma alkoi siitä, kun olen siirtynyt minun prosessor on 2GHZ evrything wos sakko till i opend Windows Media Centre ja että näytön meni musta seurannut kuormien piippausta (liian monta laskea)

iv nyt vanha näytönohjain ja nyt evrythings sakko. hyvin sen ei useimmat ihmiset, jotka ovat runing näköala nyt tarvitset vähintään 128MB näytönohjain käyttää useimmat ohjelmat kuten Movie Maker ect

minun Q miten tätä happend .. voi nopeammin prosessor tehdä näytönohjain aikavälillä Hoter ja loppuun palanut .. iv try'd kortin ANOVA kpl ja se on edelleen dont työtä niin i ei kortit nackerd

vain worrieing, että näin tapahtuu uudelleen erityisesti koska uusi grahics kortin Olen osto pian on 95 puntaa

My System: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ ylikellotettu! Athlon64 3000 +
Emolevy:
Asus
RAM-muisti:
1,50 keikka DDR
Graphics Card (s):
256MB PCI G-voima
Äänikortti:
Sound Blaster HD 5.1
Kiintolevy (t):
1-80 Gt: n 1-120GB Western Digital n
Optinen asema (t):
Pioneerin DVD-RW
Asia / PSU:
mukautetun tapauksessa & 650W PSU
Jäähdytys:
DIY ilmajäähdytteinen siili
Network / Internet:
Virgin 50Mbps
Monitor (t):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Ikkunan 7 Ultimate
Old 11 marraskuu 2007, 16:22
Uusi Jäsen

Default RIP näytönohjain

hmm kuulostaa u voi ostaa väärä tyyppi näytönohjain ja kyllä sen proccessor on ollut ir käynnissä ajan .... ei jotain ive törmännyt ennen vaikka ... Ehdotan, että jos aikoo ostaa uusi yksi $ 95.00 Neuvoisin teitä etsimään joitakin neuvoja myymälässä avustaja ja katso, mitä he voivat antaa sinulle ... olla varma myös siitä, että sinun tietokone pystyy käsittelemään 2ghz prosessori, koska tämä voi olla myös aiheutti se ...

toivomme, että tämä auttaa
Jamie
Old 11 marraskuu 2007, 16:29
Rahoittajien ryhmän

Default RIP näytönohjain

Minulla oli tarkastella minun emolevyn käsikirja ja se sanoi tämän 2gig prosessor on raja, että hallitus voi hyväksyä niin shud olla mitään ongelmia.
grafiikkakorttiin wos töissä sakko minun vanha prosessor noin 1gigs ehkä kortin vain, jos se olisi
Old 11 marraskuu 2007, 16:31
Uusi Jäsen

Default RIP näytönohjain

aivan possibl. mutta kuten sanoin, jos URE aikoo ostaa uuden yksi tht rahaa Haluan pyytää avustaja kaupasta. ne shuld kyettävä osoittamaan u mitä u tarvetta. ehkä grafiikkakortin didnt on se mitä sinun pc? ...
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 anaconda1991 Graphics Cards & Näytöt 9 5th Aug 2009 08:44
Getting uuden näytönohjaimen. Coolyxxx Graphics Cards & Näytöt 4 7. Joulukuu 2008 13:24
Graphics Card jimbo84 Graphics Cards & Näytöt 4 29th Oct 2008 08:44
Ohje Grafiikkakortti ..... CrazyAce Graphics Cards & Näytöt 1 10. Joulukuu 2007 00:33
Uusi näytönohjain auttaa MaxWilson Graphics Cards & Näytöt 3 9. marraskuu 2007 15:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.