![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Ik heb mijn handen op een tweedehands graphichs kaart G-kracht 256mb agp het is fijn werken deze laatste maanden ... probleem begon toen ik mijn prosessor opgewaardeerd tot 2GHz evrything WOS geldboete till i geopend windows media center en dat het scherm zwart ging, gevolgd met een belasting van pieptonen (teveel om op te tellen )iv nu een oude grafische kaart in en nu evrythings prima. en zijn niet zoals de meeste mensen die runing Vista zal nu je minstens 128MB grafische kaart gebruik te maken van de meeste programma's als film maker ect mijn Q is hoe kan dit van gebeurd .. kan het sneller prosessor maakt de grafische kaart uitgevoerd Hoter en verbrand uit .. iv try'd de kaart in anova pct en is er nog steeds dont werk, zodat ik niet de kaarten nackerd net worrieing dat dit zal gebeuren, speciaal als de nieuwe kaart grahics I'm inkoop snel is 95 kilo Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A
|
|
| |||
| |||
| hmm klinkt u wellicht aankoop verkeerde type grafische kaart en ja de proccessor heeft ir draait de loop van de tijd .... niet iets ive komen voor al ... Ik stel voor als je gaat voor de aankoop van een nieuwe voor € 95,00 Ik zou adviseren u trachten sommige adviezen van een winkel-assistent en zien wat ze kunnen u adviseren op ... er zeker van dat je PC kan omgaan met een 2GHz processor, aangezien dit kan ook veroorzaakt het ... hoop dat dit helpt Jamie |
|
| |||
| |||
| Ik had eens een kijkje in mijn moederbord handleiding en hij zei dat dit 2gig prosessor is de limiet die de raad van bestuur kan aanvaarden shud dus geen problemen daar. de grafische kaart WOS werkt prima met mijn oude prosessor over 1gigs misschien de kaart net had |
|
| |||
| |||
| heel possibl. Maar zoals ik zei dat als ure gaan tot de aankoop van een nieuwe een voor THT geld vraag ik een assistent aan de winkel. zij shuld kunnen tonen u wat u nodig heeft. misschien ook door uw grafische kaart didnt hebben wat er nodig is voor uw pc? ... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Getting nieuwe grafische kaart. | Coolyxxx | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 7 Dec 2008 13:24 |
| Grafische kaart | jimbo84 | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 29 okt 2008 08:44 |
| Hulp bij Graphics Card ..... | CrazyAce | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 10 dec 2007 00:33 |
| Nieuwe grafische kaart helpen | MaxWilson | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 9 Nov 2007 15:36 |
| Thread Tools | |
| |