mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

RIP grafikkort

Reply

Thread Tools
Old 11 november 2007, 13:27
Donor Group

Default RIP grafikkort

Jeg fikk hendene mine på en annen hånd graphichs kortet G-kraft 256MB AGP
det har vært jobbet bra de siste månedene ... Problemet startet da jeg oppgraderte min prosessor til 2GHZ evrything wos fint til jeg opend Windows Media senter og med at skjermen gikk svart fulgt med masse piper (for mange til å telle)

iv nå sette en gamle grafikkort i og nå evrythings fine. vel det er ikke som folk flest som er runing vista vil nå trenger du minst 128 MB grafikkort å bruke de fleste programmer som Movie Maker ect

min Sp er hvordan kan dette av happend .. kan jo raskere prosessor gjør grafikkortet kjører Hoter og brent ut .. iv try'd kortet anova pc, og det fortsatt ikke fungerer, slik at jeg ikke kortene nackerd

bare worrieing at dette vil skje igjen spesielt som ny grahics kortet jeg kjøper snart er 95 pounds

Min System: P * L * A * Z * M * A

Prosessor (er):
2.3GhZ AMD
Hovedkort:
Asus
RAM-minne:
1 gig DDR
Graphics Card (s):
256MB G-force
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (er):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optisk stasjon (er):
Pioneer's DVD-RW
Case / PSU:
tilpassede tilfellet & 650w PSU
Cooling:
DIY Vannkjøling
Nettverk / Internett:
jomfru 50MB
Skjerm (er):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 11th Nov 2007, 16:22
New Member Group

Default RIP grafikkort

hmm høres u kan ha kjøpt feil type grafikkort og ja det proccessor hatt ir kjører over tid .... ikke noe Ive kommer over før om ... Jeg foreslår at hvis du skal kjøpe en ny en for $ 95.00 Jeg vil råde deg søke råd fra en butikk assistent og se hva de kan gi deg råd om ... være sikker på at du har PC kan håndtere en 2ghz prosessor som dette kan også ha forårsaket den ...

håper dette hjelper
Jamie
Old 11th Nov 2007, 16:29
Donor Group

Default RIP grafikkort

Jeg hadde en titt i mitt hovedkort manualen og sa dette 2gig prosessor er grensen at styret kan godta slik shud være noen problemer der.
grafikkortet wos jobber fint med min gamle prosessor om 1gigs kanskje kortet bare hadde
Old 11th Nov 2007, 16:31
New Member Group

Default RIP grafikkort

ganske possibl. men som jeg sa hvis ure skal kjøpe en ny en for tht pengene jeg ber en assistent ved butikken. de shuld kunne vise u hva u trenger. Kanskje ditt grafikkort didnt har det som trengs for PCen? ...
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.