![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Jag fick mina händer på andra sidan graphichs kortet G-kraft 256MB AGP det har fungerat bra de senaste månaderna ... Problemet började när jag uppgraderade min prosessor till 2 GHz evrything wos fint tills jag opend windows media center och med att skärmen blev svart följde med massor av pip (alltför många för att räkna )iv nu lagt ett gammalt grafikkort och nu evrythings bra. och dess inte som de flesta människor som är runing Vista kommer nu att du behöver minst 128 MB grafikkort använder de flesta program som movie maker ect min Q är hur kunde detta i hände .. kan snabbare prosessor göra grafikkortet kör Hoter och bränt ut .. iv try'd kortet i aNova st och den stilla dont arbete så jag inte korten nackerd bara worrieing att detta kommer att hända igen speciellt eftersom den nya grahics kort jag köper snart är 95 pounds Mitt System: P * L * A * Z * M * A
|
|
| |||
| |||
| hmm låter som u kan få köpa fel typ av grafikkort och ja det proccessor haft ir körs över tid .... inte något ive stött på innan men ... Jag föreslår att om du ska köpa en ny för $ 95.00 skulle jag råda dig söka några råd från en butik assistent och se vad de kan ge dig råd om ... ska du också att du st kan hantera en 2 GHz-processor eftersom detta också kan ha orsakade det ... hoppas att detta hjälper Jamie |
|
| |||
| |||
| Jag hade en titt i min moderkortet och det sade detta 2gig prosessor är den gräns som styrelsen kan acceptera så shud vara några problem där. grafikkortet wos jobba bra med min gamla prosessor om 1gigs kanske kortet precis haft det |
|
| |||
| |||
| ganska possibl. Men som sagt om ure ska köpa en ny för THT pengarna jag ber en assistent i butiken. de shuld kunna visa u vad u behöver. kanske ditt grafikkort didnt har vad som krävs för din dator? ... |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Nytt grafikkort - Aktuella Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Skärmar | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Få nya grafikkortet. | Coolyxxx | Grafikkort & Skärmar | 4 | 7 december 2008 13:24 |
| Grafikkort | jimbo84 | Grafikkort & Skärmar | 4 | 29 oktober 2008 08:44 |
| Hjälp med grafikkort ..... | CrazyAce | Grafikkort & Skärmar | 1 | 10 december 2007 00:33 |
| Nytt grafikkort hjälp | MaxWilson | Grafikkort & Skärmar | 3 | 9 november 2007 15:36 |
| Thread Tools | |
| |