![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mijn Radeon grafische fan is gegaan silly noisy, ik heb doorgespit over voor een vervangende ventilator en lijken te gaan door in een cirkel, waar kan ik een van ![]() tweede optie, is het de moeite waard om een nieuwere kaart, ik heb een P4 3.2ghz op vista premium, 2gig ram, dont games spelen op de pc maar ik ben een eerlijk bedrag van videobewerking etc ![]() Ta |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u geprobeerd het schoonmaken van de stof uit de koeling en ventilator? dit kan leiden tot oververhitting, en dus de fan zou moeten draaien sneller, dus meer lawaai.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ati Radeon 9800 Pro problemen help | vjhalai | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 30 mei 2009 05:52 |
| Radeon 9800 Pro 256MB oververhit - nieuwe grafische kaart of Meer Cooling? | BGA | Grafische Kaarten & Monitors | 14 | 11 mrt 2009 00:31 |
| Grafische kaart: ATI Radeon X1250? | carlito24 | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 12 jul 2008 05:28 |
| Verkoop: 9800 GX2 Videokaart + gratis verzending | Eltocliousus | CJ Gebruikt Marktplaats | 15 | 29 mei 2008 01:50 |
| Radeon-kaart | theoldman | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 11 jun 2007 23:24 |
| Thread Tools | |
| |