![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma suosikki peli Civ IV kaatuu ajoittain, ja uskon, että minun Radeon 9800 Pro 256MB on ylikuumenemisen. Joten kysymykseni kuuluu minun pitäisi saada uusi kortti tai minun pitäisi saada ylimääräinen tuuletin on 9800? Sen ei minun määrärahoja kuluttaa paljon rahaa. Minulla on 100 dollaria lahja kortin microcenter (. Com). Oikeus heti olin tarkastelemalla saada uuden kortin kanssa shaders 3.0, jotta voin pelata uuden COD että ostin, mutta se ei voi olla, koska 9800 tukee vain shaders 2,1, mutta sitten luin että muistin bussi leveys on erittäin tärkeää ja uusi talousarvio kortit, jopa 512 Mt, jotka yleensä on vain 64-bittinen bussi leveys katsoo minun 5 vuotta vanha 9800 on 256-bittinen bussi leveys, joten olen huolestunut siitä, että uusi talousarvio kortti ei tuota samaa suorituskykyä my old, ylikuumenemisesta kortin. Olen siis noin 100 dollaria viettää, voisin mennä hieman yli, on ostaa microcenter, voitaisiin toteuttaa joko PCI-tai AGP-, ja minulla on 380W Antec virtalähde. Haluatko ostaa uusi, budjetti, kortin tai haluaisit ostaa tuulettimen että vanha 9800? Kaikkien panos on arvostettu! |
|
| |||
| |||
| Tämä olisi parannus. http://microcenter.com/single_produc...uct_id=0282426 |
|
| |||
| |||
| Quote:
Onko vertailuun, 2400 ja 9800? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bussi leveys ei ole merkitystä, koska muistin nopeus uudehkoilla kortit on niin paljon suurempi. Mutta se ei ole syytä asettaa 100dollari osaksi muita kuin PCI-E-kortin, rehellisesti.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Quote:
Oma emolevy on vain PCI-tai AGP-, ja minulla ei yksinkertaisesti ole varaa päivittää minun koko järjestelmä tällä hetkellä. The Radeon HD2400, että redk lueteltujen on tehokas 800MHz muistin nopeus. Vanhat 9800 on 700MHz. |
|
| |||
| |||
| Radeon 9800 Pro 256 Mt GDDR2, DirectX 9, 380 MHz: n Core, 350 MHz (x2) Memory, Radeon HD2400 512 MB DDR2, DirectX 10, 525 MHz: n Core, 400 MHz (x2) Muisti Niin joo, ei ole ainoastaan HD2400 päivitetään, sen sai paremmin specs liikaa. Voisit aina siru hieman dollaria ja saada HD3650 http://microcenter.com/single_produc...uct_id=0298243 Radeon HD3650 512 MB DDR2, DirectX 10.1, 725 MHz: n Core, 400 MHz (x2) Muisti |
|
| |||
| |||
| redk, oma virtalähde on Antec True Power 380S (380W), ja että 3650 kun mainitset edellyttää 400W. Oletteko sitä mieltä, että 380 olisi ristiriidassa se kunnossa? |
|
| |||
| |||
| Se näyttää sakkoa your PSU, varsinkin Antec. Olen pyörittää 400W kortti on 350W geneeristen PSU, joten sinun pitäisi olla jopa hyvin. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Quote:
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| No ostin 3650 viime yönä ja asentaa sen. Oikeaan ruutuun se sanoo, että 300W PSU tarvitaan, jotta kaikki net info on väärin. The 3650 ei ole läheskään yhtä hyvä kuin vanha, ylikuumenemisesta 9800. Vaikka 3650 on kaksinkertainen ram, se myös on vain puoli muistin bussi leveys ja puoli kuvapisteleveys putket. Civ 4 oli puuskainen ja kun yritin soittaa COD nykyaikaisen sodankäynnin se kaatui. I'll palauttaa sen huomenna. Quote:
|