![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle Jeg er ikke sikker på, hvad kortet jeg kan bruge til at erstatte en Radeon 7500-serien 64 MB grafikkort. Om at kontrollere mit bundkort jeg har en type 2 AGP slot, ikke sikker på, hvad det betyder. Kan nogen anbefale en bagudkompatible ATI kort mindst 256 MB, der ville passe ind i denne AGP slot. Eller ville jeg være bedre at få en større PCI-kortet, "My M / B ikke understøtter PCI Express. Det er første gang jeg har været på en computer forum, men jeg har kigget på Google, og jeg bliver forvirret over AGP spændinger, med de forskellige versioner. Hvis jeg kan få navnet på den type kort, jeg ønsker, jeg kan se på Ebay Tak |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Enhver nuværende AGP-kortet vil arbejde i havnen. Hvis det var mig, ville jeg være at gå for 128MB 9600XT på omkring 110 quid. Noget højere, i lighed med 9700, er kommer til at koste dig over 250 quid. Det er simpelthen ikke det værd for den slags penge. Ellers er der X1550 på omkring 70 quid, men det er ikke til at have umph fra den ene af kort ovenfor. Ideelt set din bedste bet ville være X800. Men jeg kender ikke nogen steder, der sælger disse nye, nu. Kunne være værd at se på Freeads eller Ebay. Jeg vil gætte det vil koste over 200 quid nu, nye. Men anden side bør det være langt billigere.
|
| |||
| |||
| Hi Thanks a lot for dit hurtige svar, jeg tror, jeg vil have et kig til en brugthandel en. Tak igen for din hjælp: D |
|
| |||
| |||
| Intet problem fyr, når som helst.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Hi Bare så du ved, har dette kort Brand nyt for £ 51 inkl levering Ebay, sælger 100% pos feedback. Nye ATI Radeon 9600 XT 256 MB AGP GrafikkortHåber, at jeg fik rigtige: D Spec siger ok for agp 4x 8x Tak igen M8 |
|
| |||
| |||
| Citat:
God købe. Den 9600XT var en damn fine kort i sin hverdag.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder som en god handel, god indsats. : D
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Palit Radeon 4850 Grafikkort Problem | Pablo15 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 29. maj 2009 03:42 |
| Radeon 9800 Pro 256MB er overophedet - Nyt Grafikkort eller Mere Køling? | BGA | Grafikkort & Monitors | 14 | 11 marts 2009 00:31 |
| Radeon 9800 fan støj eller nyt kort tid! | budredz | Grafikkort & Monitors | 1 | 7 november 2008 07:13 |
| Grafikkort: ATI RADEON X1250?? | carlito24 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 12 juli 2008 05:28 |
| HJÆLP! Problemer med DirectX / Installation Radeon kortet | Lunatyck | Multimedia & Codecs | 1 | 1 januar 2008 00:45 |
| Thread Tools | |
| |