![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei kaikki
En ole varma, mitä kortin voin käyttää korvata Radeon 7500-sarjan 64MB näytönohjaimen. Käytössä tarkkailun minun emolevyn Olen tyypin 2 AGP-korttipaikka ole varma, mitä se tarkoittaa. Voiko kukaan suositella taaksepäin yhteensopiva ATI kortti vähintään 256 Mt, joka sopii tähän AGP korttipaikkaan. Tai minun on parempi saada suuremman PCI-kortti, "My M / B ei tue PCI Express. Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun olen ollut tietokoneen foorumi, mutta olen tutustunut Google ja saan hämmentynyt AGP jännitteet, jonka eri versioita. Jos voin saada nimi, tyyppi kortin haluan, voin katsoa Ebayssä Kiitos |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Quote:
Kaikki nykyiset AGP-kortti toimii satamaan. Jos se oli minulle, olin lähdössä varten 128MB 9600XT noin 110 puntaa. Kaikki korkeammat, kuten 9700, aikoo maksaa yli 250 puntaa. Se on yksinkertaisesti ole sen arvoinen, että sellaista rahaa. Muussa tapauksessa on X1550 noin 70 puntaa, mutta se ei tule olemaan umph joko kortit edellä. Ihannetapauksessa paras panos olisi X800. En kuitenkaan tiedä, missä tahansa, joka myy näitä uusia, nyt. Saattaa olla syytä tarkastella Freeads tai Ebayssä. I'd arvata se maksaisi yli 200 puntaa nyt uusi. Mutta toisen käden olisi paljon halvempaa.
|
|
|
|||
|
|||
|
Hi Thanks a lot for your nopea vastaus, mielestäni on etsiä Vaihtokoneet yksi.
Kiitos vielä kerran auttaa: D |
|
|
|||
|
|||
|
Ei hätää kaveri, milloin tahansa.
|
|||
|
|||
|
Hi Vain sinulle, sai tämän kortin Brand new for £ 51 inkl toimitus Ebayssä, Myyjä 100% pos palautetta. Uusi ATI Radeon 9600 XT 256 Mt AGP Graphics CardHope sain oikea: D Eä sanoo ok varten AGP 4x 8x Kiitos jälleen M8 |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Hyvä ostaa. The 9600XT oli hemmetin hieno kortti sen päivä.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Kuulostaa kaupat, hyvää työtä. : D