mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Radeon-kaart

Reply

Thread Tools
Old 10 jun 2007, 15:34
Donor Groep

Hi all

Ik weet niet zeker wat voor kaart ik kan gebruiken ter vervanging van een Radeon 7500-serie 64 MB grafische kaart. Van de controle op mijn moederbord heb ik een type 2 AGP slot, niet weet wat dat betekent. Kan iedereen aanbevelen een achterwaarts compatibel ATI kaart minstens 256mb dat zou passen in deze AGP-sleuf. Of zou ik beter af om een grotere PCI-kaart, "Mijn M / B biedt geen ondersteuning voor PCI Express.

Het is de eerste keer dat ik zijn op een computer forum, maar ik heb op Google en ben je verward over AGP spanningen, met de verschillende versies.

Wanneer kan ik de naam van het type kaart ik wil, ik kan kijken op Ebay

Bedankt
Old 10 jun 2007, 15:54
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theoldman View Post
Hi all

Ik weet niet zeker wat voor kaart ik kan gebruiken ter vervanging van een Radeon 7500-serie 64 MB grafische kaart. Van de controle op mijn moederbord heb ik een type 2 AGP slot, niet weet wat dat betekent. Kan iedereen aanbevelen een achterwaarts compatibel ATI kaart minstens 256mb dat zou passen in deze AGP-sleuf. Of zou ik beter af om een grotere PCI-kaart, "Mijn M / B biedt geen ondersteuning voor PCI Express.

Het is de eerste keer dat ik zijn op een computer forum, maar ik heb op Google en ben je verward over AGP spanningen, met de verschillende versies.

Wanneer kan ik de naam van het type kaart ik wil, ik kan kijken op Ebay

Bedankt
Een type 2 AGP poort is x4 snelheid, ik zou geen zorgen over spanningen omdat de eerdere snelheid van de AGP-kaarten vereist meer spanning via de haven dan opeenvolgende ontwikkelingen van de technologie.

Elke huidige AGP kaart zal werken in de haven. Als ik het was, ik zou gaan voor de 128mb 9600XT op ongeveer 110 pond. Iets hoger, net als de 9700, gaat kost je meer dan 250 pond. Het is gewoon niet waard voor dat geld.

Anders is er de X1550 op ongeveer 70 pond, maar het is niet van plan te zijn de umph van een van de kaarten hierboven.

Idealiter uw beste weddenschap zou de X800. Maar ik weet niet waar dat verkoopt deze, nieuwe, nu. Wellicht de moeite waard een kijkje op Freeads of Ebay. Ik denk dat het zou kosten meer dan 200 pond nu nieuw. Maar tweedehands moet worden een stuk goedkoper.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 11 jun 2007, 03:50
Donor Groep

Hi Bedankt voor uw snelle antwoord, ik denk dat ik zal eens kijken voor een tweedehands een.

Nogmaals bedankt voor uw hulp: D
Old 11 juni 2007, 13:31
Donor Groep

Citaat:
Hi Bedankt voor uw snelle antwoord, ik denk dat ik zal eens kijken voor een tweedehands een.

Nogmaals bedankt voor uw hulp: D
Geen probleem kerel, anytime.

-Kanoakavirus
Old 11 juni 2007, 14:13
Donor Groep

Hoi Just om u te laten weten, ik heb deze kaart Gloednieuw voor £ 51 incl. levering Ebay, Verkoper 100% pos feedback.
Hoop dat ik heb rechtermuisknop een: D
Nieuwe ATI Radeon 9600 XT 256 MB AGP Graphics Card
Spec zegt ok voor agp 4x 8x
Nogmaals bedankt M8
Old 11 juni 2007, 15:29
Donor Groep

Citaat:
Hoi Just om u te laten weten, ik heb deze kaart Gloednieuw voor £ 51 incl. levering Ebay, Verkoper 100% pos feedback.

Hoop dat ik heb rechtermuisknop een: D
Nieuwe ATI Radeon 9600 XT 256 MB AGP Graphics Card
Spec zegt ok voor agp 4x 8x
Nogmaals bedankt M8

Goede koop.

De 9600XT was een verdomd mooie kaart in de dag.

-Kanoakavirus
Old 11 juni 2007, 23:24
Administrator Group

Klinkt als een koopje, goede inspanning. : D

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.