![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle Jeg er ikke sikker på hva kortet jeg kan bruke til å erstatte en Radeon 7500-serien 64MB grafikkort. På sjekke min hovedkort jeg har en type 2 AGP slot, ikke sikker på hva det betyr. Kan noen anbefale en bakover-kompatibel ATI kort minst 256MB som ville passe inn i denne AGP sloten. Eller skulle jeg være bedre å få et større PCI kort, "My M / B ikke støtter PCI Express. Det er første gang jeg har vært på en datamaskin forum, men jeg har sett på Google, og jeg får forvirret om AGP spenninger, med de ulike versjonene. Hvis jeg kan få navnet på den typen kort jeg ønsker, kan jeg se på Ebay Takk |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Enhver gjeldende AGP-kort vil fungere i havn. Hvis det var meg, jeg skal gå for 128MB 9600XT på rundt 110 pund. Noe høyere, som i 9700, kommer til å koste over 250 pund. Det er slett ikke verdt det for så mye penger. Ellers er det X1550 på rundt 70 pund, men det er ikke til å ha umph av ett av kortene ovenfor. Ideelt beste alternativet ville være X800. Men jeg vet ikke noe sted som selger disse nye, nå. Kan være verdt en titt på Freeads eller Ebay. Jeg vil gjette det ville koste over 200 pund nå, ny. Men andre hånden bør det være mye billigere.
|
| |||
| |||
| Hei takk for raskt svar, jeg tror jeg skal ta en titt på en secondhand en. Takk for hjelpen: D |
|
| |||
| |||
| No problem fyr, når som helst.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Hei Bare for å fortelle deg, fikk dette kortet Brand new for £ 51 inc levering Ebay, Selger 100% pos tilbakemelding. Ny ATI Radeon 9600 XT 256 MB AGP GrafikkortHåper jeg fikk Høyre en: D Spec sier ok for AGP 4x 8x Thanks again M8 |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Godt kjøp. Den 9600XT var en jævla bra kort i dag.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som et godt kjøp, god innsats. : D