![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla Jag är inte säker på vad kort jag kan använda för att ersätta ett Radeon 7500-serien 64MB grafikkort. Den kontroll mitt moderkort jag har en typ 2 AGP slot, inte säker på vad det betyder. Kan någon rekommendera ett bakåtkompatibelt ATI kortet minst 256 MB som skulle passa i det här AGP-kortplatsen. Eller skulle jag vara bättre att få en större PCI-kort, "Min M / B inte har stöd för PCI Express. Det är första gången jag har varit på en dator på forumet, men jag har tittat på Google och jag blir förvirrad om AGP spänningar, med olika versioner. Om jag kan få namnet på den typ av kort som jag vill kan jag titta på Ebay Tack |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Alla nuvarande AGP-kort kommer att arbeta i hamnen. Om det var jag, Jag skulle vara att gå för 128MB 9600XT på omkring 110 pund. Något högre, i likhet med 9700, kommer att kosta över 250 pund. Det är helt enkelt inte värt det för så mycket pengar. Annars finns det ett X1550 på runt 70 pund, men det är inte att ha umph av något av korten ovan. Idealet är din bästa insats skulle vara X800. Men jag vet inte någon som säljer dessa nya, nu. Kan vara värt en titt på Freeads eller Ebay. Jag skulle gissa att det skulle kosta över 200 pund nu nya. Men andra hand bör det vara mycket billigare.
|
| |||
| |||
| Hej Tack för ditt snabba svar, jag tror att jag kommer att ta en titt på ett andrahandsvärde en. Tack igen för din hjälp: D |
|
| |||
| |||
| Inga problem grabben, när som helst.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Hej Bara så att du vet, fick detta kort splitternytt för £ 51 inkl leverans Ebay, Säljaren 100% pos feedback. Ny ATI Radeon 9600 XT 256 MB AGP Graphics CardHoppas jag har rätt: D Spec säger ok för AGP 4x 8x Tack igen M8 |
|
| |||
| |||
| Citat:
Bra köp. Den 9600XT var en jävla bra kort i sin dag.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Låter som ett fynd, bra insats. : D
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Palit Radeon 4850 grafikkort Problem | Pablo15 | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 29 maj 2009 03:42 |
| Radeon 9800 Pro 256MB är överhettad - Nytt grafikkort eller Mer Cooling? | BGA | Grafikkort & Skärmar | 14 | 11 mars 2009 00:31 |
| Radeon 9800 fläkt buller eller nytt kort tid! | budredz | Grafikkort & Skärmar | 1 | 7 november 2008 07:13 |
| Grafikkort: ATI RADEON X1250? | carlito24 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 12 juli 2008 05:28 |
| HJÄLP! Problem med DirectX / Installera Radeon-kort | Lunatyck | Multimedia & Codecs | 1 | 1 januari 2008 00:45 |
| Thread Tools | |
| |