mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Radeon Blæserhastighed vist som 0RPM i Monitor Software

Reply

Thread Tools
Old 22. maj 2009, 09:35
Ny Medlem Gruppen

Default Radeon Blæserhastighed vist som 0RPM i Monitor Software

Jeg har en Power Color 3650 w / fan og et MSI 4350 NO fan i forskellige pc'er. Både PC's jave XP Pro og 7RC installeret på separate HDD's. ATI-driverne er installeret på begge OS's i både pc og begge viser den samme som indsendt nedenfor.
Hver version af ATI Catalyst jeg har brugt, herunder dem, der fulgte med kort, de 4350 Fanless viser "Fan Speed Control" og blæserhastighed (som selvfølgelig viser 0 RPM) de 3650 w / fan ikke viser "Fan Speed" eller den "Fan Control" valgmulighed.
Old 22. maj 2009, 09:50
Donor-Gruppen

Default Radeon Blæserhastighed vist som 0RPM i Monitor Software

Hvis du spørger hvorfor, som jeg formoder, du er .. (Dit indlæg er egentlig ikke et spørgsmål, flere af blot en åben erklæring ..)

Så det er højst sandsynligt fordi kortet ikke er i stand til indberetning til OS, som det var.

I 4350 er nyere, og derfor omfatter evne til at kilde, at den information, det bare sker, som du har købt en uden en fan.

Hvis du vil være sikker på, at det ikke er et software problem, så prøv noget tredjepartsfinansiering, ligesom RivaTuner, ses her.

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Brug af tv som en monitor med ATI Radeon Xpress 1100 Sc00by22 Grafikkort & Monitors 2 11 oktober 2009 12:11
Radeon HD 4890 Problem med skærm szeloke Grafikkort & Monitors 1 31. maj 2009 11:46
Hvor kan jeg finde en software, der forbedrer min skrive hastighed yonilobo Linux & Alternative OS 3 22 november 2008 02:44
Filbeskrivelsen ikke vist macarmela16 Windows-operativsystemer 15 3 marts 2008 02:11
Hastigheden af gammel software davydoug General Software Chat 7 4 januar 2008 03:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.