![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen Power Color 3650 w / tuuletin ja MSI 4350 NO tuuletin eri tietokoneen. Molemmat tietokoneen Jave XP Pro ja 7RC asennettu erillinen HDD's. ATI-ajurit on asennettu sekä OS: n sekä PC: n ja molemmat näytä sama kuin lähetetty alla. Jokaisen version ATI Catalyst olen käyttänyt, mukaan lukien ne, jotka tulivat kanssa korttia, 4350 Fanless osoittaa "Fan Speed Control" ja tuulettimen nopeuden (joka osoittaa selvästikin 0 RPM) on 3650 w / tuuletin ei näytä "Fan Speed" tai että "Fan Control"-vaihtoehtoa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos olet miksi, joka Oletan olet .. (Lähettäminen ei oikeastaan ollut kysymys, enemmän vain avoin ilmoitus ..) Silloin tämä on todennäköisintä, koska kortti ei ole omiaan raportointi OS, sellaisena kuin se oli. The 4350 on uudempi, ja siksi myös kyky lähde, että tietoja, se vain käy niin, että olet ostanut ilman tuulettimen. Jos haluat olla varma, että se ei ole ohjelmisto-ongelmaa, kokeile jotain kolmannen osapuolen, kuten RivaTuner, saatavilla tässä.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Käyttämällä TV kuin seuraamaan ATI Radeon Xpress 1100 | Sc00by22 | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 11 lokakuu 2009 12:11 |
| Radeon HD 4890 Problem with seurata | szeloke | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 31. toukokuuta 2009 11:46 |
| Mistä löytyy ohjelmisto, joka parantaa minun konekirjoitus nopeus | yonilobo | Linux & Alternative OS | 3 | 22. marraskuu 2008 02:44 |
| Rekisteriseloste ei näy | macarmela16 | Windows-käyttöjärjestelmät | 15 | 3. Maaliskuu 2008 02:11 |
| Running nopeus vanhan ohjelmistoversion | davydoug | General Software Chat | 7 | 4. Jan 2008 03:16 |
| Thread Tools | |
| |