![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Power Color 3650 w / fan en een MSI-4350 NR ventilator in verschillende PC's. Beide PC's jave XP Pro en 7RC geïnstalleerd op aparte HDD's. De ATI-stuurprogramma's zijn geïnstalleerd op beide OS's in beide PC's en beide dezelfde als gedetacheerde hieronder. Elke versie van ATI Catalyst ik heb gebruikt, met inbegrip van degenen die met de kaarten, de 4350 Ventilatorloos toont "Fan Speed Control" en ventilatorsnelheid (die uiteraard toont 0 RPM) de 3650 w / fan niet show "Fan Speed" of de "Fan Control"-optie. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als je vraagt waarom, waarop ik aan je bent .. (Uw bericht is niet echt een vraag, meer gewoon een open verklaring ..) Dan is dit het meest waarschijnlijk, omdat de kaart is niet geschikt voor rapportage aan de OS, als het ware. De 4350 is nieuwer, en dus ook het vermogen om bron die informatie, alleen gebeurt het dat je een gekocht zonder een ventilator. Als u wilt er zeker van zijn dat het niet een software-probleem, probeer iets van derden, zoals RivaTuner, hier beschikbaar.