![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, så I dag har jeg købt en ny Radeon HD4890 Skærmkort foretaget af Connect3D. Installationen af skærmkort gik ganske godt, og computeren startes normalt. Det gik ind i VGA som min Windows Vista var begyndt. Jeg sætter DVD Driver disk i og installeret hele pakken for kortet, og selv med at opdatere driverne senere. Jeg sætter den beslutning til 1680x1050 at kontrollere f alt var ok, og jeg genstartet computeren. Som det var opstart blev det går fint, da det gik ind i windows loading bar. Når det bestået i så forventet at se Windows Vista Login tegn, men her er der, hvor det gik dårligt. Skærmen sagde, at det havde mistet forbindelsen og som jeg kunne høre vista login lyden kommer fra mine højttalere skærmen drejes sort. Jeg kunne høre computeren fungerer stadig fint og DANDY men der var bare ingen skærm. Jeg regnede det skal være chauffører, så jeg startede op til fejlsikret tilstand som fungerede fint og afinstalleret driverne fra Enhed Manager.I derefter genstartet normalt og alt var det samme som jeg først vendte den computer, med de nye HD 4890. Denne gang jeg hentede de nyeste drivere fra det officielle site http://game.amd.com/us-en/drivers_ca...common-vista32 og installeret dem uden et problem. Jeg genstartet computeren og samme ting sker. Lastefladens vises men intet efter det da der ikke er nogen forbindelse til monitor.So jeg afinstalleret dem og installeret dem en sidste gang at være sikker på, men denne gang er jeg tilsluttet et HDMI-kabel til mit TV, som er 32''og Windows Vista opstartet helt fine på tv, men ikke på skærmen. Driverne er installeret korrekt, er det kun ting er skærmen mister forbindelsen til video card.Why er det? Mine specs er: Jeg har en Asus P5KC bundkort med en Intel DualCore E8200@2.66GHz.I have 2 GB RAM og min computer er en Windows Vista Service Pack En 32-bit. Min skærm er en Asus 22''MW221. Mit TV er et JVC 32''. Enhver hjælp vil blive meget værdsat, da det er ret svært for mig at arbejde på et 32 "TV. Edit: Min gamle skærmkort var et GeForce 8800 GT fra XFX. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| e: nvm
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|