Ok, niin tänään ostin uuden Radeon HD4890 Näyttösovitin tekemät Connect3D.
Asentaminen näyttösovittimen meni melko hyvin, ja tietokone alkoi normaalisti. Se joutui VGA kuin Windows Vista alkoi. Esitin DVD Driver levyn ja asentaa koko paketti kortti ja vaikka päivityksen kuljettajien myöhemmin. Esitin tämän päätöslauselman 1680x1050 tarkistaaksesi f kaikki oli ok ja käynnistetään tietokone. Koska oli käynnistystä se oli kaikki etenee hienosti, sillä se joutui ikkunat lastaus bar. Silloin, kun se siirtyy sitten olettaa näkevän Windows Vista Kirjaudu allekirjoittaa mutta tässä on, jos asiat menivät huonosti. Monitori sanoi, että se oli menettänyt yhteyden ja kuin olen voinut kuulla näköala sisäänkirjoittautumissivuksesi äänen lähtöisin minun kaiuttimet näytön kääntyi musta. Voisin kuulla tietokone on edelleen hieno ja hieno, mutta ei juuri ole näyttöä. Olen tajunnut sen on oltava kuljettajien i käynnistynyt turvallista tila, joka toimi hyvin ja uninstalled että kuljettajat Device Manager.I sitten käynnistetään uudelleen normaalisti ja kaikki oli sama kuin i ensimmäinen kääntyi tietokoneen kanssa uuden HD 4890. Tällä kertaa olen ladannut uusimmat ohjaimet official site
http://game.amd.com/us-en/drivers_ca...common-vista32 ja asentaa niitä ilman ongelmia. I rebooted tietokone ja sama asia tapahtuu. Kuormausalueen palkki näkyy, mutta ei mitään sen jälkeen, kun se ei ole yhteydessä on monitor.So i uninstalled ne ja asennettava ne viimeisen kerran, jotta voitaisiin varmistaa, mutta tällä kertaa olen koukussa jopa HDMI-kaapeli TV, joka on 32''ja Windows Vista käynnistynyt aivan sakkoa TV mutta ei monitorin. Ajurit on asennettu oikein, ainoa asia on valvoa menettää yhteyden videon card.Why se on?
Omat tiedot ovat:
Minulla on Asus P5KC emolevy, jossa on Intel DualCore E8200@2.66GHz.I on 2 Gt RAM-muistia ja minun tietokone on Windows Vista Service Pack Yksi 32-bittinen.
Oma seurata on Asus 22''MW221.
TV on JVC 32''.
Kaikki apu olisi tervetullutta, koska se on täysin minun on vaikea töitä, 32 "TV.
Edit: Vanha näytönohjain oli GeForce 8800 GT, jonka XFX.