mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Radeon HD 4890 Probleem met monitor

Reply

Thread Tools
Old 31 mei 2009, 11:12
Nieuw Lid Fractie

Default Radeon HD 4890 Probleem met monitor

Ok, dus kocht ik vandaag een nieuwe Radeon HD4890 Videokaart van Connect3D.
De installatie van de videokaart ging vrij goed en de computer startte normaal. Het ging in VGA als mijn Windows Vista begon. Ik heb de DVD-driver diskette in en installeerde het gehele pakket voor de kaart en al van het bijwerken van de stuurprogramma's later. Ik heb de resolutie op 1680x1050 te controleren f alles was ok en ik herstart de computer. Wat was het opstarten was het allemaal zo goed ging in de windows laad balk. Toen dat voorbij ik dan verwacht om de Windows Vista aanmelding ondertekenen, maar hier is waar de dingen ging slecht. De monitor gezegd had verloren verbinding en als ik kon horen vergezicht login geluid uit mijn speakers het scherm zwart. Ik hoorde de computer werkt nog steeds prima en dandy, maar er was gewoon geen display. Ik dacht dat het moet drivers dus ik opgestart om de veilige modus, die werkte prima en de drivers verwijderd uit Apparaatbeheer Manager.I vervolgens opnieuw normaal en alles was hetzelfde als ik voor het eerst ingeschakeld op de computer met de nieuwe HD 4890. Deze keer haalde ik de nieuwste stuurprogramma's van de officiële site http://game.amd.com/us-en/drivers_ca...common-vista32 en geïnstalleerd zonder een probleem. Ik herstart de computer en hetzelfde gebeurt. Het laden wordt weergegeven maar niet nadat het als er geen verbinding met de monitor.So ik verwijderd en geïnstalleerd hen een laatste keer voor de zekerheid maar dit keer als ik aangesloten een HDMI-kabel aan op mijn TV, die is 32''en Windows Vista gelaarsd absoluut goed op de TV, maar niet op de monitor. De drivers correct zijn geïnstalleerd, alleen is de monitor verliest aansluiting op de video card.Why is dat?

Mijn specs zijn:

Ik heb een Asus P5KC moederbord met een Intel Dualcore E8200@2.66GHz.I hebben 2 GB RAM en mijn computer is een Windows Vista Service Pack One 32-bit.

Mijn monitor is een Asus 22''MW221.
Mijn TV is een JVC 32''.

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd als het is heel moeilijk voor mij om te werken op een 32 "tv.

Edit: Mijn oude videokaart is een GeForce 8800 GT van XFX.
Old 31 mei 2009, 11:46
Donor Groep

Default Radeon HD 4890 Probleem met monitor

e: nvm
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Het gebruik van televisie als monitor met ATI Radeon Xpress 1100 Sc00by22 Grafische Kaarten & Monitors 2 11 oktober 2009 12:11
Wat Cards Beter 4870 of 4890 sowa616 CPUs, Moederborden & RAM 23 25 juli 2009 09:53
Palit Radeon 4850 grafische kaart Probleem Pablo15 CPUs, Moederborden & RAM 1 29 mei 2009 03:42
Radeon Ventilatorsnelheid als 0RPM in Monitor Software BANDIT Grafische Kaarten & Monitors 1 22 mei 2009 09:50
Wat is het probleem met mijn LCD-TFT-monitor? pchopra65 Grafische Kaarten & Monitors 12 22 jul 2007 00:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.