![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, så i dag kjøpte jeg en ny Radeon HD4890 Videokort gjort av Connect3D. Installasjonen av skjermkortet gikk ganske bra, og datamaskinen startet normalt. Det gikk i VGA som Windows Vista ble starter. Jeg satte DVD Driver disken og installere hele pakken for kort og om å oppdatere driverne senere. Jeg satte oppløsningen til 1680x1050 å se f alt var ok og jeg omstartet datamaskinen. Som det var å starte det var alt går bra som det gikk inn i windows loading bar. Når det gikk i da forventet å se Windows Vista Login logge men her er hvor ting gikk dårlig. Monitoren sa det hadde mistet forbindelsen og som jeg kunne høre vista login lyd fra høyttalerne mine skjermen slått svart. Jeg kunne høre datamaskinen er fremdeles arbeider fin og dandy men det var bare ikke vise. Jeg skjønte det må drivere så jeg oppstart til sikker modus som fungerte fint og avinstallert driverne fra Enhet Manager.I deretter omstartet normalt, og alt var det samme som i første slått datamaskinen med den nye HD 4890. Denne gang har jeg lastet ned de nyeste driverne fra det offisielle nettstedet http://game.amd.com/us-en/drivers_ca...common-vista32 og installerte dem uten et problem. Jeg omstartet datamaskinen og det samme skjer. Lastingen vises men ingenting etter det så er det ingen forbindelse til monitor.So jeg avinstallert dem og installerte dem en siste gang for å være sikker, men denne gang jeg koblet en HDMI-kabel til TV som er 32''og Windows Vista oppstart helt fine på TV, men ikke på skjermen. Driverne er riktig installert, eneste er skjermen mister forbindelsen til video card.Why er det? Min spesifikasjoner er: Jeg har en Asus P5KC Hovedkort med Intel DualCore E8200@2.66GHz.I har 2 GB RAM og datamaskinen er en Windows Vista Service Pack En 32-bit. Skjermen min er en Asus 22''MW221. TVen er en JVC 32''. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt som det er ganske vanskelig for meg å jobbe på en 32 "TV. Edit: Mitt gamle skjermkort var et GeForce 8800 GT med XFX. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| e: nvm
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|