![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, jengi. Haluan esipuhe tämän siihen tosiasiaan, Olen täysin newbie kannalta todella päästä minun torni ja pelaa noin. Ole hyvä ... olla lempeä. Olen juuri päivittänyt minun näyttösovittimen alkaen Radeon HD 3450 on X1950. Mutta kun yritän muodostaa minun seurata kautta DVI, se ei tunnista (monitori sanoo "Ei VGA Kaapeli Attached"). Sen jälkeen näki, että X1950: n punainen valo tulipalot ylös heti käynnistämällä järjestelmä, ja se ei mene pois. Here's my setup: Näytönohjain: HIS Radeon X1950 IceQ 3 Turbo CPU: 2,50 GHz Intel Core2 Quad Q8300 Emolevy: Dell Inc. 0FM586 RAM: 6 Keikat Kaikki apu ylipäänsä greatly appreciated. Voit vapaasti suvaita, kunhan se saa minut älykkäämpiä! :) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voisi olla PSU voitaisiin kaapeli ole taattu, ei voinut olla korttipaikasta kaikki tavalla.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|