![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi, jongens. Ik zou dit voorwoord met het feit Ik ben een volslagen newbie in termen van feitelijk om mijn toren en spelen. Alsjeblieft ... te zacht.
Ik heb net een upgrade mijn video kaart uit de Radeon HD 3450 op de X1950. Maar wanneer ik probeer om verbinding te maken met mijn monitor via DVI, niet wordt herkend (de monitor zegt "Geen VGA Kabel Attached"). Vervolgens heb ik zag dat de X1950 het rode licht branden tot onmiddellijk na het starten van het systeem, en het niet verder uit. Hier is mijn setup: Videokaart: HIS Radeon X1950 IceQ 3 Turbo CPU: 2.50 GHz Intel Core2 Quad Q8300 Moederbord: Dell Inc 0FM586 RAM: 6 Optredens Alle hulp op alle zeer wordt gewaardeerd. Voel je vrij om zich verwaardigen, zolang het maakt me slimmer! :) |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Kunnen worden PSU, kan de kabel niet beveiligd, kunnen niet in de sleuf helemaal.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Mijn Systeem: 日夏子
|